Клієнти самі вибирають, коли і як почати спілкування з брендом, який їх цікавить. Наприклад, вони можуть почати додавати товари до свого кошика в мобільному додатку під час обідньої перерви на роботі, а завершити замовлення та оплатити його на своєму ноутбуці, коли вони повернуться додому ввечері. Ця потреба в безперебійній комунікації та взаємодії призвела до зростання популярності омніканального маркетингу, пише в колонці для директор з продажів українського офісу міжнародної хмарної комунікаційної платформи Infobip Сергій Новосад.
Способи використання багатоканальних комунікацій у маркетингових стратегіях
- Виділяйте персоналізовані бонуси. «Незалежно від того, чи намагаєтеся ви залучити нових покупців зробити покупку, чи висловлюєте свою вдячність постійним клієнтам, сповіщаючи їх про спеціальну пропозицію чи значну знижку, ви негайно привернете їх увагу. Але не просто надсилайте купони на речі, які їм не потрібні. Спираючись на історію їхніх попередніх покупок і переглядів, дізнайтеся, чим цікавиться окремий клієнт. Налаштуйте своє повідомлення, щоб включити знижки на продукти, які він, швидше за все, придбає. Це порадує клієнта. Він подумає: «Ого! Я просто дивився на ті черевики, а тепер вони наполовину дешевші. Я їх куплю!», — розповідає Новосад.
- Нагадування про «повний кошик». Майже 75% споживачів залишають товари у своїх кошиках, не завершуючи покупку. Це обходиться роздрібним торговцям у $18 млрд доходу від продажів щороку. «Ви можете звести до мінімуму залишки кошика, м’яко нагадавши покупцям, що в їхніх кошиках ще залишилися товари. Надішліть SMS-сповіщення клієнтам, які зареєструвалися, або надішліть їм повідомлення в каналі соціальних мереж. Скажіть щось на кшталт: «Привіт, ти нічого не пропустив?». Ви також можете надіслати зображення товару, який вони залишили у своєму кошику, з рядком із написом «Не забувайте про мене». За умови невимушеного спілкування клієнт не відчуватиме, що його змушують щось купувати. Усе, що потрібно, – це легкий поштовх», — переконаний директор з продажів.
- Анонси нових продуктів. Повідомте клієнтів про те, що ви щойно замовили новий продукт, за допомогою SMS або повідомлень у соціальних мережах. «Знову ж таки, не робіть цього з товарами, які їх не зацікавлять. Виходячи з їх попередньої історії покупок, сповіщайте їх лише про новий асортимент, який їх зацікавить. Щоб спокусити їх зробити покупку, запропонуйте обмежену знижку на новинку!», — радить він.
- Програми лояльності. Постійні клієнти є джерелом життя вашого бренду. «Щоб зберегти довголіття, висловіть свою вдячність цим покупцям, які повертаються, за допомогою програми лояльності. Надсилайте клієнтам ваучери зі знижками за допомогою SMS. Завдяки високій ймовірності відкриття SMS, це гарантує, що клієнт відкриє повідомлення й отримає винагороду!», — додає Новосад.