У Німеччині повідомили про друге поспіль річне падіння ВВП. Основна причина – високі витрати на енергоносії та зростаючі відсоткові ставки. Чималий внесок у спад зробила й автомобільна промисловість, яка бореться з однією з найбільших загроз за десятиліття – конкурентами з Китаю, який торік став найбільшим у світі експортером автомобілів.
Минулого тижня низка провідних автовиробників ФРН повідомили про падіння поставок у 2024 році. Світові продажі Volkswagen, BMW, Porsche та Mercedes-Benz впали на 2%, 4%, 3% та 3% відповідно порівняно з попереднім роком. Їхні втрати в Китаї були ще більшими – 10%, 13%, 28% та 7% відповідно.
Компанії разом втратили сотні мільярдів ринкової капіталізації, Volkswagen втратив майже 100 млрд євро з 2021 року.
Покупці в Китаї відмовляються від європейських електромобілів на користь місцевих брендів, таких як BYD, які досягли рекордних продажів у 2024 році, які стимулюються їх відносно низькими цінами та щедрими державними субсидіями. За даними китайської асоціації легкових автомобілів, китайські автовиробники тепер домінують на внутрішньому ринку, маючи 70% продажів – порівняно з 38% п'ять років тому.
Продажі автомобілів у Німеччині знижуються вже кілька місяців, особливо у сегменті електромобілів, після того, як уряд припинив субсидування наприкінці 2023 року. За даними Germany Trade and Invest, автомобільний сектор поки що залишається центральним в економіці Німеччини, забезпечуючи близько 17% експорту країни та зайнятість близько 780 000 осіб.

Капіталізація найбільших автовиробників Німеччини
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також