Facebook Pixel

Анімаційний фільм «Головоломка 2» з лишком виправдав очікування кіностудії

Фільм «Головоломка 2» (Inside Out 2)

Фільм «Головоломка 2» (Inside Out 2)

Фільм «Головоломка 2» (Inside Out 2) студій Pixar та Disney став новим членом клубу з оборотом у мільярд доларів. Станом на 30 червня цей анімаційний фільм зібрав у всьому світі 1,014 млрд доларів, що зробило його найкасовішим фільмом 2024 року та першим фільмом з часів «Барбі» студії Warner Bros., який зібрав понад 1 млрд доларів у світовому прокаті.

«Від імені власників кінотеатрів по всій країні та по всьому світу ми хочемо привітати «Головоломку 2», – сказав Майкл О'Лірі, президент та генеральний директор Національної асоціації США власників кінотеатрів. – Приголомшливий світовий успіх фільму вкотре демонструє, що глядачі по всьому світу відгукнуться на захоплюючі, розважальні фільми та захочуть насолоджуватися ними на великому екрані».

Мільярдний рубіж – це конче необхідна перемога для анімаційного центру Disney – студії Pixar. Колись плідна та успішна Pixar постраждала через пандемію. Багато її труднощів виникли, зокрема, через те, що Disney вирішила дебютувати з кількома анімаційними фільмами безпосередньо на потоковому сервісі Disney+ під час закриття кінотеатрів і навіть після того, як кінотеатри знову відкрилися. В результаті до виходу «Головоломки 2» жоден анімаційний фільм Pixar чи студії Walt Disney Animation не збирав понад 480 млн доларів у світовому прокаті з 2019 року.

«Головоломка 2» також продемонстрував, наскільки важливою є сімейна аудиторія для касових зборів. За даними EntTelligence, ця публіка склала щонайменше 70% присутніх під час дебюту фільму в США.

Хоча ця аудиторія натовпами приходила на фільм студії Universal «Супербрати Маріо», який зібрав у світовому прокаті 1,36 млрд доларів, вона не мала особливих приводів для радості від недавнього виходу картин Sony «Фільм Гарфілда» та Paramount «ЯКЩО».

«Головоломка 2» також залучила в кінотеатри бажану аудиторію тінейджера: 14% глядачів склали люди віком від 13 до 17 років. В останні роки це молоде покоління практично не було у кінозалах. Повернення їх до великих екранів стало пріоритетом для студій та операторів кінотеатрів.

Контекст. Прем'єра «Головоломки 2» відбулася 14 червня. Цей фільм є продовженням фільму 2015 року, який зібрав у прокаті 859 млн доларів та отримав премію «Оскар» як найкращий анімаційний фільм. Pixar була настільки впевнена в сіквелі, що відвела йому на показ у кінотеатрах близько 100 днів – надзвичайно щедрий перепочинок в епоху потокового мовлення, коли деякі фільми виходять у кінотеатрах та онлайн одночасно.

Подякувати 🎉