Facebook Pixel

Члени Ukrainian Gambling Council підписали меморандум щодо реклами азартних ігор

Фото надане партнером

Фото надане партнером

Після кількох місяців плідної спільної роботи над документом легальні організатори азартних ігор, які є членами Ukrainian Gambling Council, підписали меморандум щодо реклами азартних ігор.

Цей документ покликаний стати основою для спільного підходу організаторів азартних ігор до онлайн- і офлайн-реклами їхніх продуктів і послуг. Документ розроблено з огляду на принципи відповідальної гри та соціальної відповідальності грального бізнесу перед гравцями.

Варто зазначити, що цей меморандум є документом спільного регулювання та саморегулювання, не створює нових законодавчих норм і формує загальний підхід до визначення форматів розміщення реклами та/або спонсорства. Він є підтвердженням намірів підписантів дотримуватися визначених у ньому правил.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Меморандум підписали 11 ліцензованих організаторів азартних ігор: Parimatch Ukraine, Shangri La Kyiv, Slots City, First, PIN-UP.UA, Cosmolot, «Волна 4444», PokerMatch Ukraine, FavBet, GGPoker, VBET.

Меморандумом закріплено такі ключові положення:

  • забороняється реклама азартних ігор на радіо та телебаченні, зокрема кабельному, супутниковому, IP-телебаченні, онлайн-телебаченні, мобільному телебаченні, цифровому ефірному телебаченні, й в інших засобах передавання сигналу в період із 6-00 до 23-00;
  • забороняється реклама на товарах (зокрема одязі), призначених переважно для осіб віком до 21 року;
  • забороняється реклама в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку;
  • забороняється розміщення реклами на вебсайтах, які містять інформацію або матеріали порнографічного характеру, елементи жорстокості, сцен насилля/катування, приниження честі та гідності, цинізму, вживання наркотичних засобів, закликів до расової чи міжнаціональної ворожнечі;
  • у рекламних матеріалах має використовуватися текст-попередження: «Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри», площа якого має бути не менше як 15% загальної площі реклами;
  • вік осіб (фотомоделей), які присутні в рекламних сюжетах, має становити 21 рік або більше;
  • сторонам варто утримуватися від переманювання трафіку та введення гравців в оману через використання схожих торгових марок інших сторін цього Меморандуму;
  • у спонсорських роликах не допускається зображення процесу послуги або імітація такого процесу (натискання на кнопки, тримання фішок у руках, обертання рулетки, розміщення ставок), процесу висипання/вручення та іншого динамічного руху грошей, монет, банківських карт, банківських металів;
  • сторони домовилися не використовувати під час розміщення спонсорських матеріалів гіперпосилання (QR-коди) у межах спонсорської інформації;
  • бренд і найменування організатора азартних ігор має становити не більш як 40% (сорок відсотків) загального обсягу спонсорського матеріалу.

Діятиме меморандум до 31 грудня 2025 року, а його тримачем виступатиме Всеукраїнська Рада Гемблінгу (Ukrainian Gambling Council).

Підписуйтесь на нас в Google News!

ДОВІДКА

UGC – всеукраїнська профільна гемблінгова громадська спілка, яка прагне об'єднати всю легальну гральну індустрію в єдиний голос для забезпечення стабільного й ефективного розвитку грального бізнесу в Україні. UGC виступає головною платформою для комунікації між державою та всією легальною гемблінг-індустрією. Сьогодні кількість членів UGC уже налічує 17 легальних організаторів і організацій у сфері гемблінгу.

Коментарі

Всі новини