Сукупна ринкова капіталізація найбільших компаній світу станом на 31 березня цього року зросла на 5% — до понад $21 трлн. Це зовсім мало, як порівняти з 2017-2018 роками, коли зростання склало 15%. Про це йдеться у звіті Global Top 100 companies, який підготувала компанія PricewaterhouseCoopers.
Які ритейлери увійшли в сотню найдорожчих компаній світу
Капіталізація сектора потребуслуг (куди входить ритейл) протягом останніх 10 років зросла до 338%. До топ-100 найдорожчих компаній увійшли лише сім, які відносяться до ритейлу. І майже всі вони американські.

Amazon.com (компанія, що спеціалізується на електронній комерції, найдорожчий ритейлер у світі) зайняла 3-є місце у топ-100. Її капіталізація удвічі більша, аніж у найближчого конкурента — китайської Alibaba, яка також працює в сфері інтернет-комерції. Остання посіла 7-е місце у світовому рейтингу. Amazon в свою чергу вдалося піднятися на одну сходинку, на відміну від свого найближчого конкурента, який топчеться на місці.
Walmart (американська компанія, що управляє найбільшою в світі мережею оптової та роздрібної торгівлі з ринковою капіталізацією $280 млрд) та The Home Depot (американська торговельна мережа, яка займається продажем інструментів для ремонту і будматеріалів з ринковою капіталізацією $212 млрд) зайняли в рейтингу 15-е і 34-е місце відповідно. Comcast, американська телекомунікаційна корпорація c ринковою капіталізацією $181 млрд, зайняла 45-е місце.
Свою капіталізацію за останній рік найбільше наростив McDonald's, який піднявся на 8 позицій і зайняв 57-е місце. А також Costco (найбільша у світі мережа складів самообслуговування клубного типу) вперше цього року потрапила до рейтингу топ-100 компаній, де зайняла 90-е місце.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Штучний інтелект під мікроскопом: чому прозорість і зрозумілість стають новими бізнес-імперативами
«Вчасно.Кращі» — відзнака компаній, що впевнено рухаються до цифрового майбутнього