У січні-червні 2019 року додатки з App Store і Google Play заробили на 15,4% більше, як порівняти з першим півріччям 2018-го. Тоді користувачі купили додатків на $34,4 млрд. Про це йдеться у звіті сервісу Sensor Tower.
У 2019 році в App Store витратили $25,5 млрд, в Google Play — $14,2 млрд. Магазин Apple росте повільніше, але приносить на 80% більше виручки. Його прибутковість за рік піднялася на 13,2% проти 19,6% в Google Play.
Інфографіка Sensor Tower
Фактори, які вплинули на динаміку App Store: уповільнення зростання в Китаї та робота одного з провідних додатків на платформі з виручки — Netflix. Останній у першому півріччі 2019-го, виручив через App Store $339 млн і опустився на другу сходинку за цим показником серед неігрових проектів. Лідирує додаток для знайомства Tinder. Він оформив транзакцій на $497 млн. На третьому місці відео-сервіс з Китаю Tencent Video, який заробив $278 млн.
Статистика завантажень в App Store незначно впала, а в Google Play зросла на 16,4%. Серед лідерів із завантаження — WhatsApp Messenger і Facebook. На четверте місце вийшла популярна в Китаї соцмережа TikTok, а п’ятірку лідерів замикає Instagram.
Інфографіка Sensor Tower
На ігри в мобільних додатках користувачі витратили $29,6 млрд, збільшивши дохід App Store і Google Play на 11,3%. Безумовний лідер Honor of Kings з Tencent — понад $728 млн, Fate/Grand Order від Sony Aniplex отримала на $100 млн менше. А Monster Strike з Mixi заробив близько $566 млн.
Інфографіка Sensor Tower