Український підприємець — засновник міжнародного фотобанку Depositphotos Дмитро Сергєєв дав інтерв’ю виданню speka.media та виданню AIN.ua, у яких розповів, чому продав своє «дітище», куди витратить отримані мільйони, чим займатиметься далі та як угода з американською Vistaprint відіб’ється на українському ринку. публікує головне.
Як наважився на продаж
Сергєєв зазначив, що йому, звісно, було школа розлучатися з компанією, яку він створив із нуля ще у 2009 році. За його словами, це можна порівняти з відчуттям, коли ти «відпускаєш свою дорослу дочку жити з хлопцем». Утім, він називає себе «серійним підприємцем» і говорить, що «має масу ідей».
«І в мене є все, щоб зробити в Україні ще один чудовий проєкт», — наголосив він.
Що далі
Після продажу 100% компанії Depositphotos з усіма її сервісами Сергєєв не збирається відпочивати, натомість планує скористатися «невеликим вікном, щоб втрапити в хайп» і розвивати новий стартап.
«Я от-от запущу новий проєкт. Я його вже запустив. Скоро ви про це дізнаєтеся», — сказав він.
Наразі, за його словами, він перебуває в процесі збирання нової команди.
«Я йду тим самим перевіреним шляхом, тільки намагаюся врахувати всі помилки. Усі, звісно, не вийде, але принаймні частину. Зараз трохи інший час, ніж коли я почав будувати та виховувати команду. Зараз більше профі, і з ними певною мірою складніше», — зазначив підприємець.
Скільки заробив особисто, куди витратить кошти
Сергєєв повідомив, що мав у своїй власності 55,9% акцій компанії, тому від продажу отримав приблизно $50 млн. Кошти від угоди він отримав за кілька місяців до офіційного оголошення і вже встиг їх реінвестувати.
«Жодна нормальна людина не сидітиме на кеші довго. Це небезпечно й нерозумно. Ми реінвестували кошти одразу. А новий стартап – до першого залучення інвестицій – не вимагає великих вливань. Я з невеликими грошима доведу стартап до перших раундів», — додав він.
Як угода вплине на український ринок
Сергєєв наголосив, що придбання американцями української Depositphotos є дуже знаковою угодою. На його думку, вона сигналізуватиме інвесторам по усьому світу, що в Україну інвестувати безпечно.
«У нас завжди була місія: ми намагалися зробити Україну помітною на міжнародному ринку. Ми перемагали у світі від України. Ми дотримувалися кращих практик і у звітності, і в технологіях, і в прозорості», — наголосив він.
Підприємець заявив, що за 13 років його команда «втягнула сюди мільярди гривень і нічого не вивела».
«Частково наша місія – створити інфраструктуру продуктового IT. Показати, що інвестори можуть вкладати в український продукт і без проблем заходити й виходити з таких компаній. Так працює здорова економіка. Більше виходів — більше інвестицій, більше робочих місць і вище зарплати», — пояснив він.