Від сьогоднішнього дня Бессарабський проїзд закрито для руху автотранспорту. Тепер проїхати від бул. Тараса Шевченка до вул. Басейної можна лише через вул. Павла Скоропадського та Велика Васильківська.
«Бессарабська площа — один із найбільш завантажених транспортних вузлів Києва, який пропускає близько 25 тис. автомобілів на добу, — зазначив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв. — Завдяки новому підходу та перерозподілу вуличного простору площа з постійно перевантаженого транспортного вузла нарешті перетвориться на зручніший та комфортніший простір усіх учасників руху».


Бессарабський проїзд — важлива частина магістрального веломаршруту Лісовий масив — центр. Фото: kyivcity.gov.ua
Заїзд на Бессарабський проїзд із боку вул. Басейної відкриватиметься лише в нічний час і лише для обслуговування балансових територій працівниками комунальних підприємств. Тоді ж столична влада рекомендує проводити логістичні операції для потреб Бессарабського ринку.
«Ця ділянка, згідно з Концепцією розвитку велосипедної інфраструктури, — важлива частина майбутнього магістрального веломаршруту Лісовий масив — центр, — пояснив Густєлєв. — Він об'єднає запроєктовану велосипедну інфраструктуру на вул. Хрещатик та низку вулиць столичного Печерська».

На думку КМДА, організація на Бессарабському проїзді пішохідної зони покращить дорожній рух у центрі Києва. Фото: kyivcity.gov.ua
Перекриття Бессарабського проїзду для автотранспорту — частина комплексної схеми організації дорожнього руху на Бессарабській площі, вул. Басейній та Крутому узвозі. Нині там наносять нову розмітку, змінюють дорожні знаки, влаштовують кишені для паркування та двобічну велосипедну доріжку протяжністю 1,5 км, яка проходитиме тротуарною зоною та проїжджою частиною на ділянці між бул. Лесі Українки та вул. Хрещатик. Для безпеки та зручності велосипедистів велодоріжку буде відокремлено від зони паркування автомобілів пластиковим бортом.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні