Facebook Pixel

Новітній Infiniti QX60 отримав «інтелігентну» трансмісію


Українці познайомилися з цим кросовером рівно 10 років тому, тоді ще він мав ініціали JX. Два роки по тому, в рамках програми зміни ономастики, моделі змінили ім'я на QX60. І після легкого ретайлінга в 2015-му надовго про неї забули — друге покоління паркетника з'явилося тільки зараз.

Зовнішність семимісного кросовера не стала одкровенням — японці перевірили її на публіці рік тому за допомогою концепту QX60 Monograph. І все ж чим пильніше дивишся на кросовер, тим важче відірвати погляд — настільки багатим зробили дизайнери його внутрішній світ.

Здавалося б, усе ті ж стримані елегантні форми — все в характерному для Infiniti стилістичному ключі. Але вигини фар — немов складки кімоно, радіаторна решітка явно наслідує орігамі, а графіку передньої оптики дизайнери називають не інакше, як «клавішами цифрового піаніно». Ще одна стилістична перемога прекрасного над оптимізацією — біколорність. Вперше Infiniti може бути двоколірним — на замовлення дах можна пофарбувати в чорний.

Infiniti поступово відходить від традиційного luxary-позиціонування. Ось і стилістично кросовер тепер балансує на стику «благородного» мінімалізму загальної форми та найцікавіших дизайнерських ключів у плані елементів декору.

Відтепер Infiniti може бути двоколірним, із контрастним чорним дахом. Фото: Infiniti

Відтепер Infiniti може бути двоколірним, із контрастним чорним дахом. Фото: Infiniti

А ось під капотом особливих одкровень немає — все той же атмосферник із V6 3.5 VQ35DD, із яким «шістдесятка» і дебютувала. 2016-го він отримав безпосереднє уприскування і став видавати 299 к. с. замість початкових 268 к. с. І так само завмер у розвитку. Найпринциповіша зміна в плані «заліза» — зміна цілком справляється зі своїми обов'язками варіатора на АКП. Новітня 9-ступінчаста автоматична коробка передач від ZF має безліч цікавих технологій. Це зветься, кому що подобається: тут і «бездротовий» селектор Shift by Wire з підрульовими пелюстками, і активні опори для гасіння вібрацій.

Спочатку кросовер конструювався на передньопривідній D-платформі, але в Україну припливе, найімовірніше, тільки в повнопривідній версії і з трансмісією Intelligent All-Wheel Drive. Яка у нього тепер, як випливає з назви, не просто інтелектуальна, а й інтелігентна. Остання якість полягає в превентивному включенні задньої осі не тільки за пробуксовки передніх коліс, а й в ряді випадків заздалегідь. У разі чого електроніка може транслювати на корму до 50% тяги і буксирувати на 20% важчі причепи — до 2721 кг. Дорожній просвіт залишився без змін — 170 мм. Досить згадати легкову архітектуру шасі (попереду класичний MacPherson, ззаду — підвіска), яка також не змінилася.

12,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Фото: Infiniti

12,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Фото: Infiniti

На іншій чаші ваг — салон із повністю переглянутою ергономікою. З багатством його внутрішнього оздоблення може конкурувати тільки дуже щедре базове оснащення, що включає панорамний люк і 12,3-дюймовий дисплей панелі приладів. Інтер'єр оздоблений шпоном із відкритими порами та з утепленою напіваніліновою шкірою Saddle Brown. У кліматичної системи — сенсорні елементи управління. Фірмові сидіння Zero gravity, створені спільно з університетом Кейо, оптимізовані в частині розподілу навантаження. Фірмова риса QX60 — просторий трирядовий салон із багатими трансформаційними можливостями. І з опцією заміни центрального дивана на пару окремо розташованих «капітанських» крісел. Для зручності проникнення на гальорку середній ряд можна не просто зрушити вперед, а й відкинути його спинки, навіть якщо на них встановлені дитячі крісла.

Мультимедійна система Infiniti InTouch з точкою доступу Wi-Fi дозволяє підключати до семи пристроїв, для кожного з яких є персональний порт плюс станція бездротової зарядки смартфонів. Серед опцій — проекційний 10,8 дюймовий екран, аудіосистема Bose Performance з 17 динаміками і ще один 12,3-дюймовий дисплей — але на цей раз для мультимедійної системи.


Головна книга асистансів поповнилася комплексом помічників водія ProPilot Assist. Як і у випадку з аналогічною системою у Rolls-Royce, завдяки підказкам системи навігації з технологією Navi Link вона вміє підлаштовуватися під рельєф і дорожні нюанси. Наприклад, сповільнюватися перед закритими поворотами на гірській дорозі або виїздами з другорядної дороги на автобан. Плюс при русі в трафіку автоматично зупиняти машину та відновлювати рух через 30 с.

Хоча кросовер залишився плюс-мінус у своїх габаритах (колісна база як і раніше дорівнює 2901 мм), компонувальникам удалося збільшити місткість багажника. Так, при складеному третьому ряді його корисний об'єм збільшився з тисячі сто п'ятьдесят п'ять л до 1178 л. Зі свого боку, обсяг «підпільної» секції виріс майже вдвічі — з 23 л до 54 л і тепер туди можна заховати всю дрібноту.

У продажу в США і Канаді Infiniti QX60 другого покоління з'явиться в листопаді. Український імпортер поки що не готовий назвати точну дату виходу моделі, але вона точно буде на нашому ринку в 2022 році. Ближче до початку продажів стануть відомими і ціни.


https://thepage.ua/ua/test-drives/infiniti-q50-snobizm-zdorovoyi-lyudini

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
Фотогалерея
3.jpg
4.jpg
7.jpg
9.jpg
2.jpg
16.jpg
3.jpg Thumb 4.jpg Thumb 7.jpg Thumb 9.jpg Thumb 2.jpg Thumb 16.jpg Thumb