Спорткари Уолтера Оуена Бентлі потрапили на знімальний майданчик мало не з моменту свого народження — уже в «золоті двадцяті» вони стали незмінним атрибутом справжніх британських джентльменів. підібрало для вас п'ятірку найколоритніших блокбастерів із Bentley в головній автомобільній ролі.
Bentley Mk. IV 3,5 Litre у фільмі «З Росії з любов'ю» (1963 р.).
Ян Флемінг перебрав безліч професій на кшталт біржового маклера й фінансиста, але найбільшого успіху досяг як розвідник і письменник. Звісно, головний шпигун Її Величності перейняв безліч звичок відставного командора. Включно з любов'ю до автомобілів з окриленою «В» на капоті. Флемінг був великим шанувальником марки й, крім сучасних моделей, із задоволенням їздив на компресорному Bentley 4½ Litre Blower 1930 року. Але, продавши права на екранізацію своїх романів, він втратив можливість відстоювати свої погляди.
Першу серію «бондіани» («Доктор Ноу», 1962 р.) знімали на Ямайці зі смішним навіть для тих часів бюджетом. Тому агент 007 рятував світ не на «запропонованому» Bentley, а на позиченому в місцевого жителя Alpine Series II марки Sunbeam, що нині сконала. Більш статусного спорткара на рибальському острові продюсери знайти не змогли.
Успіх першої франшизи дав їм змогу значно збільшити бюджет, і в наступній «бондіані» герой Шона Коннері отримав у своє розпорядження відкритий Bentley Mark IV 1935 року із замовним кузовом Drophead Coupe від лондонського ательє Park Ward і фантастичною для того часу опцією — портативним телефоном.
Причину, з якої в наступному фільмі (Goldfinger, 1964 р.) агента пересадили на Aston Martin, приведено в діалозі Бонда з Q у дебюті стрічки: — А де мій Bentley? — Він вичерпав себе. — Але ж він послужив був стільки років... — Це наказ «М»... А от у житті все було з точністю до навпаки.
Після комерційного успіху перших серій «бондіани» Коннері міг собі дозволити абсолютно будь-який транспорт: автомобіль, вертоліт або літак. Але зупинив вибір на старому сіро-сталевому Bentley S2 Saloon 1962 року. І проніс любов до спорт-седанів цієї марки через усе життя. Його наступним вибором став небесно-блакитний Bentley T2 1978 року, на якому актор за сім років накатав мало не 90 тис. км.. Вручення королевою Єлизаветою II лицарського звання й титулу «сер» син водія вантажівки відзначив купівлею елегантного Bentley Arnage, причому шотландець до останнього не відмовляв собі в задоволенні сідати за кермо. Помер перший Бонд минулого жовтня у віці 90 років.
Bentley 4 1/4 Litre у фільмі «Ніколи не говори ніколи» (1983 р.)
Кінематографічну справедливість було відновлено 20 років по тому, коли після 12-річної паузи Коннері знову знявся в ролі агента MI6. На час виходу стрічки Never Say Never Again (1983 рік) акторові йшов уже 53 рік. Проте цього разу він їздив на рідкісному Bentley 4¼ Litre 1937 року випуску з аналогічним кузовом 3-Position Drophead Coupe, але виготовленому в майстернях Gurney Nutting. Після фільму автомобіль (номер шасі B129JY) ретельно відновили і продали на аукціоні Bonhams за $ 286,6 тис.
Bentley Arnage у фільмі «Афера Томаса Крауна» (1999 р.)
Регулярні повернення Коннері до «бондіани» були зумовлені невдоволенням глядачів і преси грою його послідовників — Роджера Мура, Тімоті Далтона й особливо Джорджа Лезенбі. Критика вщухла лише в середині 90-х, коли на роль агента запросили Пірса Броснана. Навіть сам Коннері, зазвичай скупий на похвали, високо оцінив роботу ірландця, підкресливши, що саме так і має виглядати агент 007 нового часу.
Одразу після свого третього «бонда» («І цілого світу замало», 1999 р.) Пірс знявся в римейку фільму The Thomas Crown Affair 30-річної давнини, у якому сяяв талановитий актор і гонщик Стів МакКуїн. Причому Броснан сам умовив продюсерів перезняти свою улюблену картину, вибравши локації, пропрацювавши кілька оригінальних сценарних ліній і навіть домовившись з акторами з першого фільму.
Героєм ірландця став ексцентричний колекціонер з авантюрним нахилом і кримінальними талантами. Відповідно до свого статусу естета й мільярдера, Краун використовує для повсякденних поїздок найсучасніший на той час Bentley — Arnage. Крім давно застарілого, але рідного 6,75-літрового мотора, на цей седан ставили новітній 4,4-літровий V8 виробництва BMW. Але в картині підкреслюється слідування традиціям: під капотом Arnage саме «шість і три чверті», як називають цей мотор самі британці. А містер Краун, як і личить статусу власника подібного автомобіля, користується послугами найманого водія і їздить винятково на задньому сидінні.
Bentley Azure у фільмі «Ангели Чарлі» (2000 р.)
Ще один шпигунський бойовик, але цього разу з трьома чарівними панянками в головних ролях. «Ангели Чарлі» — Камерон Діас, Дрю Беррімор і Люсі Лью — роз'їжджають у своїх шпигунських справах у чотиримісному кабріолеті Bentley Azure з водієм у форменому кашкеті та костюмі-трійці, який щодо елегантності й манер дасть Броснану 100 очок наперед. Попри тотальну «бондоманію», що охопила світ на межі століть, на фільм чекав надзвичайний комерційний успіх. Рекордними виявилися й самі прокатні збори, й оригінальний саундтрек, пісня з якого (Independent Women Part I) стала світовим хітом. Зрозуміло, збільшилася й жіноча аудиторія Azure на ринку Сполучених Штатів.
Bentley Continental GT у фільмі «Судний день» (2008 р.)
Dommsday — найбезжальний щодо Bentley бойовик. Утім, як і до всього кінематографу. Фактично це окрошка з постапокаліптичних стрічок на кшталт «Божевільного Макса» і «Втечі з Нью-Йорка», яку майстерно нарізав майстер своєї справи Ніл Маршалл. Режисер, який увічнив себе «Псами-воїнами» та «Спуском», зняв пророчу картину про перманентний локдаун, спричинений невідомим вірусом. У трешевому кіберпанку Маршалла Bentley Continental GT постає не тільки символом вічних цінностей, а і просто наднадійним автомобілем, який навіть через тривалий час на голову перевершує всі навколишні транспортні засоби.