Засновник і СЕО німецької нішової марки Philly & Phill розповів про те, що модно в парфумерії, та назвав п’ять основних тенденцій
- Легкі аромати
Зараз у моді легкі композиції з нотами амброксана і Iso E Super. Це прозорі, ніжні компоненти. На сьогоднішній день легкість – нова хвиля в парфумерії. Думаю, прийшла вона з Китаю: там дуже люблять м’які, ненав’язливі парфуми. А важкі аромати, навпаки, відходять на другий план. Хоча їх традиційно люблять на Близькому Сході. Спеціально для цього ринку марки створюють східні аромати. Для бізнесу це прибутковий регіон.
- Полегшений уд
Сьогоднішня мода на легкі аромати і любов Сходу до традиційної парфумерії разом дають інший тренд — робити полегшені східні аромати. Ми зараз працюємо над поєднанням уда, амброксана і пачулі. Це буде удовая композиція, але така, яка сподобається кожному. Універсальний аромат, що підходить чоловікам і жінкам.
- Подорожі замість парфумерії
Разом зі світовою економічною кризою прийшла мода на аромати, які присвячені містам і країнам. Зараз люди подорожують самі, а аромати вибирають зворушливі, з серцем та історією. Тому так популярна ніша. Для великих компаній парфумерія – це, насамперед, бізнес. Маленькі вкладають у роботу душу.
- Аромати для щасливих людей
У моді яскраві аромати з нотами фруктів і ягід – персика, груші, смородини, апельсина, грейпфрута, мандарина, ананаса. Вони пахнуть сонцем, літом, відпусткою, канікулами і ніби заряджають оптимізмом. Такі аромати роблять людей щасливими.
- Бабусині парфуми
Серед новинок часто зустрічаються пудрові аромати. Здавалося б, старомодні і нагадують про бабусю. Але в цьому вся фішка. Пудрові композиції зараз роблять на новий лад, і вони стають дуже сучасними – легкими і елегантними. Їх зазвичай обирають люди після 30 років.