Facebook Pixel

М’ята з-під землі. Новий аромат Diptyque

Краса

Традиційно влітку марка Diptyque випускає новий аромат, який задає моду на весь сезон

Цього року літо пахне м’ятою, але незвичною. Ця м’ята ніби щойно проросла з-під землі, пробивши килим сухого листя, яке залишилося з минулої осені. Парфумери зробили так навмисне. Збираючи аромат, вони повторили давньогрецький міф про німфу Мінту. На м’яту її перетворив бог підземного царства Аїд. Вона пробилася нагору, у світ людей. Якщо уявити, що, виростаючи, м’ята обплітає герань, пачулі, а потім поруч з ними розквітає троянда, то можна зрозуміти Eau de Minthe. Це фужерний аромат, що поєднує всі згадані ноти. У серці композиції – м’ята зі штату Орегон. Цей компонент нечасто використовують в парфумерії, так що новий Eau de Minthe ще й кидає виклик одноманітним модним тенденціям.

Фотогалерея
Фото: Diptyque

Фото: Diptyque

Фото: Diptyque Thumb
Фільми, серіали та TV: топ-7 найкращих онлайн-кінотеатрів в Україні Життя

Фільми, серіали та TV: топ-7 найкращих онлайн-кінотеатрів в Україні

Топ-7 ґаджетів для спорту та фітнесу Життя

Топ-7 ґаджетів для спорту та фітнесу

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі Життя

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі