Facebook Pixel

Як створити парфумерний бізнес в Україні

Краса

Ринки стають все більш глобальними, а сучасні комунікаційні можливості відкривають їх для нових гравців

Не став виключенням і парфумерний бізнес. Останні тенденції, зокрема запит на оригінальність, відкривають ще більше можливостей. Як українським парфумерам пробитися у зірки, а українським маркам потрапити на полиці тематичних концепт-сторів і великих магазинів? Як створити бренд, який би полюбили дістриб’ютори і покупці? Яна Панюшкіна опитала засновника марок Jeroboam та Jovoy Paris Франсуа Ена, засновника компанії parfum büro Дмитра Слєсарєва, парфумера, засновника марки BZ Parfums Богдана Зубченка, співвласника салону Le Flacon Артема Кривошеєва.

Коментарі

Вишиванка як бренд України. Історія успіху дизайнерки Юлії Магдич, яка одягає голлівудських зірок

«Бурякова душа»: Євген Клопотенко розповів, як приготувати ідеальний борщ

Як вибрати чорну ікру