
Фото: S. Hermann & F. Richter / Pixabay
обрало 10 ароматів, які сподобаються мамам
- Chanel №5

Фото: Chanel
Наступного року Chanel №5 виповниться 100 років. 1921-го в моді були квіткові композиції, а Коко Шанель хотіла створити аромат жінки. Склад №5 був революційним — до нього включили альдегіди. Цей синтетичний компонент посилив ноти травневої троянди і жасмину і зробив новий аромат несхожим на жоден інший. Зараз це, напевно, найпопулярніші парфуми у найвідомішому флаконі.
Ціна: 2466 грн.
- Nina Ricci l'air du Temps

Фото: Nina Ricci
Ще один класичний аромат. Створений 1948 року, коли після війни до моди поверталася жіночність. Тут до квіткових нот додали пряну гвоздику, але так, що пряність не перебиває, а, навпаки, підкреслює ніжність квітів. До пари аромату й лаліківський флакон із голубами.
Ціна: 1841 грн.
- Dior Poison

Фото: Dior
Головний аромат 80-х. Настільки кричущий та самобутній, що у деяких ресторанах тих часів висіли оголошення «No smoking. No Poison». У Dior на це й розраховували. Poison робили провокаційним, але разом з тим жіночним. У хід пішли яскрава тубероза, пряний коріандр і солодкий опопанакс.
Ціна: 1988 грн.
- Lancome Tresor

Фото: Lancome
Tresor родом з 90-х. Жіночний східно-квітковий аромат, який немов обіймає, склала жінка. Для цієї композиції парфумерка Софія Гройсман вибрала ноти троянди, абрикоса, бузку, ірису, конвалії, персика, ванілі, сандалового дерева.
Ціна: 2099 грн.
- Thierry Mugler Angel

Фото: Thierry Mugler
Тьєррі Мюглер мріяв створити аромат, який би дитина хотіла подарувати своїй мамі. Так вийшов Angel із найсмачнішими солодкими нотами: карамелі, шоколаду, ванілі, цукрової вати, фруктів і меду. Все у флаконі у вигляді зірки, який можна заповнити знову. Це зараз у моді екологічність, а в 90-ті такі флакони були справжнім нововведенням.
Ціна: 1931 грн.
- Sisley Eau du Soir

Фото: Sisley
Це перший жіночий аромат Sisley. Але перш ніж потрапити до парфумерної лінійки, Eau du Soir був тільки у співвласниці сімейної компанії Ізабель д'Орнано. Юбер д'Орнано презентував дружині композицію, яка нагадувала б про її дитинство в Іспанії. Тут жасмин, конвалія, троянда, ірис, гвоздика, лаванда, пачулі.
Ціна: 3465 грн.
- Frederic Malle Le Parfum de Therese

Фото: Frederic Malle
Тривалий час вінтажний фруктовий Le Parfum de Therese носила тільки одна жінка. Парфумер Едмонд Рудницька зробив цей аромат у 50-ті й подарував своїй дружині (тоді аромат мав назву La Prune). Фредерік Маль умовив Терезу Рудницька видати цю композицію як шану таланту її чоловіка.
Ціна: 4540 грн.
- Diptyque L'Ombre dans L'eau

Фото: Diptyque
Перша квітково-фруктова композиція Diptyque. Творці марки згадували запахи дитинства — так народилася ідея зробити аромат з нотами чорної смородини, рози, мандарина, який нагадував би про теплий літній вечір у квітучому саду на березі річки.
Ціна: 4762 грн.
- BDK Parfums Bouquet de Hongrie

Фото: BDK Parfums
Власник марки BDK Parfums Девід Бенедек присвятив одну з композицій своїй бабусі. Bouquet de Hongrie пахне трояндами з жасмином. Парфумери створювали аромат квітів у воді. Так вийшов бестселер — класичний і водночас сучасний парфум.
Ціна: 4800 грн.
- Jeroboam BOHA

Фото: parfum buro
Цей аромат присвячено жінкам України. Парфумери Jeroboam працювали над композицією разом із київською компанією parfum buro. Ольфакторний портрет українки складали 3 роки. ВОНА пахне жасмином, гарденією, флердоранжем і ваніллю.
Ціна: 3499 грн.