Facebook Pixel

«Чорний лебідь» індустрії краси. Що буде після карантину

Особиста думка

Реальність обіцяє колосальні зміни у світі, потужніші за ті, що сталися під час падіння Берлінської стіни. Б'юті-індустрія «потрапить під роздачу» однією з перших, оскільки головний її компонент — безпосередній контакт з людьми. Вже тут і зараз власникам цього бізнесу варто задуматися над неминучою трансформацією та майбутніми тенденціями.

Фото: Cole Keister / Pexels

Фото: Cole Keister / Pexels

Вивчити абетку гігієни та поповнити резервуари дезінфікуючих засобів доведеться всім. Правильним кроком буде забезпечити клієнтів і співробітників масками, рукавичками та дезінфекторами. Робоче місце майстра з манікюру або майстра з догляду за волоссям повинно залишатися кришталево чистим, як операційна. Соціальна дистанція обов'язкова. Подбайте про те, щоб у салонах не було скупчення людей, черг, а між робочими місцями співробітників було щонайменше два метри. Це виклики, особливо для невеликих б'юті-просторів. Однак, якщо раніше клієнтів можна було здивувати виключно першокласною послугою, то зараз на перше місце виходить турбота про власне здоров'я. Щоб покарати вас за ігнорування регламенту гігієни, звісно, Мийдодір з казки не прийде. Але кількість клієнтів, ймовірно, зменшиться.

Водночас попит на декоративну косметику та послуги візажиста може знизитися. У зв'язку з необхідністю носити маски та дотримуватися соціальної ізоляції потреба в регулярному макіяжі не буде в пріоритеті. Натомість актуальними можуть стати процедури для рук.

Просидівши кілька тижнів на карантині, багато хто зможе переосмислити свої звички та регулярні покупки. Очевидно, що зміняться і поведінка клієнтів, і їхні потреби. До речі, тенденція на еко-бренди та less is more не зникне, а, найімовірніше, посилиться. Багато хто проведе ревізію косметичок, позбавивши їх, можливо, декоративної косметики. На зміну прийде косметика для догляду. Вирішальну роль у виборі покупця гратиме екологічність. Свідоме споживання буде обумовлено не тільки турботою про екологію, але й купівельною спроможністю, яка з приходом кризи буде обмежена.

Локалізація бізнесу неминуча. Наслідком двомісячного локдауну, ймовірно, стане передислокація великих виробництв з Китаю до найближчих регіонів. Затримки в ланцюжку поставок призведуть до переорієнтації на місцеві локальні б'юті-бренди, які, зважаючи на географічну близькість, перемагають закордонні.

Зараз багато аналітиків пророкують досягнення точки неповернення. Колишнього світу нам не бачити, і в чомусь вони можуть мати рацію. І щоб після повернення підготуватися до «нової нормальності», салонам варто задуматися над перепрофілюванням бізнесу, зміною постачальників і розширенням робочих просторів. Як кажуть, soap is the new black.

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора

Звідки взявся коронавірус. Топ-5 теорій змови Життя

Звідки взявся коронавірус. Топ-5 теорій змови

Як я провела карантин Особиста думка

Як я провела карантин

Як нафарбуватися під маску Краса

Як нафарбуватися під маску