
Фото: Majid Rangraz / Unsplash
Засіб для вмивання, який заощаджує час, маски sur-mesure, гель-архітектор, крем з ароматом ранкових троянд і бюджетний тон, який оцінять чоловіки. Редактор Style Яна Панюшкіна протестувала кращі новинки травня.
- Malin+Goetz — Grapefruit Face Cleanser

Фото: Malin+Goetz
Malin+Goetz — марка, що натхненна аптечною косметикою. Ці засоби, як ліки, розв'язують конкретні проблеми. І дизайн тут чіткий, у дусі мінімалізму: білі флакони та баночки, а також свій колір для кожної лінійки, щоб покупець не плутався. Синіми літерами підписано косметику для обличчя.
Grapefruit Face Cleanser саме звідси. Це гель, що очищає, для щоденного користування. У його складі — екстракт грейпфрута та амінокислоти. Пахне як грейпфрутовий сік. У нього безліч плюсів: м'яко очищає, змиває легкий макіяж (навіть з очей), не підсушує шкіру і не залишає відчуття стягнутості. Підійде і жінкам, і чоловікам. Чоловікам особливо сподобається, бо заощаджує час. Гель розробляли як засіб «2-в-1», який очищає й тонізує, щоб після вмивання не потрібно було використовувати лосьйон. Додатковий плюс — великий об'єм (236 мл).
Ціна: 1141 грн.
- Matis — Reponse Jeunesse Instant-Mood

Фото: Matis
Reponse Jeunesse Instant-Mood — набір масок sur-mesure. Їх ніби зроблено на замовлення. Тут три маски різних кольорів: синя зволожує, червона розгладжує і зелена детокс-маска. Наносити їх потрібно залежно від потреб за певною схемою. Наприклад, щоб поліпшити колір обличчя і надати яскравості, зелену маску наносять на лоб, ніс і підборіддя, червону — під очі, синю — на щоки.
Косметологи Matis розробили чотири схеми на всі випадки життя. Крім того, маски можна використовувати самостійно або придумати свій спосіб нанесення. Тут головне пам'ятати, що синя пасує для сухих і зневоднених зон; червона — для зон з ознаками старіння; зелена — для зон, схильних до жирності.
Трохи про склад. Головні компоненти у масці, що зволожує, — гіалуронова кислота та касторове масло; у тій, що розгладжує, — молочна кислота та вітамін Е; у детокс — спіруліна та каолін. Основні правила: використовувати двічі на тиждень по 15 хвилин. Знімати потрібно масажними рухами, додавши трохи води, поки маска не перетвориться на молоко, потім добре вмитися. Підійде всім, хто любить влаштовувати салонні процедури вдома.
Ціна: 1434 грн.
- Novexpert — The Repulp Gel
Фото: Novexpert
Це новий продукт у лінійці Hyaluronic Acid з гіалуроновою кислотою. Гель розроблений для нормальної, жирної та схильної до жирності шкіри. Він легкий, швидко всмоктується, не залишає блиску. При цьому діє як серйозний живильний антивіковий крем: гіалуронова кислота зволожує, зміцнює, стимулює синтез адипоцитів і в такий спосіб поповнює обсяги шкіри (за це The Repulp Gel називають «архітектором обличчя»); комплекс на основі водоростей бореться з вільними радикалами і запобігає старінню; алое вера заспокоює.
The Repulp Gel можна використовувати вранці та ввечері. Він ідеальний для спекотного клімату. Влітку — це саме те, що треба. Підходить і жінкам, і чоловікам з єдиною позначкою: використовувати його краще після 25 років. Показаний у разі виснаження м'язів обличчя, для тонкої, ослабленої шкіри. Допоможе тим, хто дотримується дієти і худне, а також курцям. Безпечний для вагітних і жінок, котрі годують грудьми.
Ціна: 1357 грн.
- Miller Harris — Rose Silence Body Cream

Фото: Miller Harris
Автор парфумерної марки Miller Harris Лін Харріс надихається природою. Її аромати, яскраві й зрозумілі, а в їхній основі — кращі квіткові ноти. Косметика для тіла не є винятком. Наприклад, крем Rose Silence Body Cream пахне точнісінько як білі троянди, що розпустилися (ті, на яких ще залишилася вранішня роса). Щоб домогтися такого ефекту, парфумери додали до головної рози кілька інших нот: чорну смородину, сандал, кашемір та мускус.
Тепер про сам крем. У його складі цілий арсенал корисних компонентів: олія ши, кокосова й агранова олії живлять, вітаміни Е і В5 пом'якшують, екстракт білого чаю зволожує і розгладжує шкіру. Ще одна перевага — це текстура. Щось середнє між кремом-суфле та лосьйоном. Швидко всмоктується, не залишає жирних слідів, водночас аромат зберігається протягом усього дня.
Ціна: 1150 грн.
- Lottie London — Selfie Ready

Фото: Lottie London
Lottie London — марка макіяжу з підлітковою цільовою аудиторією. Дорослі на таку косметику зазвичай не задивляються. І даремно. Головний плюс демократичних молодіжних марок — це оптимальне співвідношення ціни та якості. Взяти хоча б матову основу Selfie Ready, яку ми випробували на зйомках програми «Перша Шпальта» і під час відеоконференцій Five О'Сlock. Причому тестували на чоловіках.
Усе, як і обіцяли в описі: тон середньої щільності створює невагоме покриття, непомітний на шкірі, матує, прибирає жирний блиск. Щоб домогтися такого ефекту, наносити його потрібно спонжем на зволожену шкіру (в ідеалі додати ще й базу під макіяж) і, звісно, правильно підібрати відтінок.
Ціна: 256 грн.