Їжа та ліки на 770 млн. Як український ритейл волонтерить для ЗСУ та мешканців регіонів, що потерпають від війни

Війна з Росією: на потреби українських військових та населення працюють навіть українські офіси Ашану та Метро. Фото: Асоціація ритейлерів

За 50 днів вторгнення Росії український ритейл передав на потреби армії, ТрО та населення допомогу на суму понад 770 млн грн.

За підрахунками Асоціації рітейлерів України, на потреби армії та ТрО було передано продуктів на 472 млн грн, непродовольчої продукції (одяг, взуття, техніка, бронежилети та ін.) — на суму 108,4 млн грн.

На потреби населення (гуманітарна допомога) було поставлено харчів на 113,6 млн грн, непродовольчої продукції — на 72,4 млн грн.

Крім того, рітейлери долучилися до збору медикаментів, які було передано у зону бойових дій — на суму 4,5 млн грн.

На потреби населення було поставлено харчів на 113,6 млн грн, одягу та взуття — на 72,4 млн грн. Інфографіка: Асоціація ритейлерів

Інформацію надали понад 40 найбільших українських ритейлерів з різних сегментів: FMCG, drogerie, техніки та електроніки, fashion, аптек та інших.

Від самого початку війни на потреби армії, ТрО та населення активно надають допомогу такі компанії, як: КОЛО, LC Waikiki, Епіцентр К, BM Техніка, ARGO, Arber, Novus Україна, Антошка, Наш Край, SPAR, METRO Україна, COMFY, Ашан Рітейл Україна, Fozzy Group, АТБ маркет, ЕКО Маркет, MOYO, Фокстрот, Flagman, Watsons, iStudio, мережі аптек АНЦ, Аптека 3І, Аптека Доброго Дня та інші.

Читати на The Page