Застосунок «Укрзалізниці» за 1,5 року свого існування залучив вже 2 мільйони авторизованих користувачів. Ними було куплено понад 10 млн квитків.
Про це пише «Укрзалізниця».
При цьому частка онлайн-квитків у структурі продажів «Укрзалізниці» сягнула вже 89%, а доля мобільного застосунку за рік зросла з 25% до 38%.
«Цифровізація наших сервісів є одним зі стратегічних векторів розвитку залізниці. Розвиток застосунку забезпечує постійне покращення рівня сервісу для наших пасажирів та розширює перелік послуг, при цьому посилюючи боротьбу з перекупами. Це все результат роботи наших команд ІТ та клієнтського сервісу пасажирського напрямку. Дякую їм за якість роботи та швидкий темп змін. На цей рік заплановано багато digital-оновлень у розрізі програми лояльності, безбар’єрності та міжнародних продажів, тож неодноразово порадуємо наших пасажирів», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» у власному застосунку запустила бета-тестування моніторингу квитків з можливістю автовикупу. Поки ця послуга діє тільки на внутрішнє сполучення.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Читайте також
ТОП-5 Новин
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
новини компанії
ТОП-5 Новин
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!
інформаційна підтримка