Застосунок «Укрзалізниці» за 1,5 року свого існування залучив вже 2 мільйони авторизованих користувачів. Ними було куплено понад 10 млн квитків.
Про це пише «Укрзалізниця».
При цьому частка онлайн-квитків у структурі продажів «Укрзалізниці» сягнула вже 89%, а доля мобільного застосунку за рік зросла з 25% до 38%.
«Цифровізація наших сервісів є одним зі стратегічних векторів розвитку залізниці. Розвиток застосунку забезпечує постійне покращення рівня сервісу для наших пасажирів та розширює перелік послуг, при цьому посилюючи боротьбу з перекупами. Це все результат роботи наших команд ІТ та клієнтського сервісу пасажирського напрямку. Дякую їм за якість роботи та швидкий темп змін. На цей рік заплановано багато digital-оновлень у розрізі програми лояльності, безбар’єрності та міжнародних продажів, тож неодноразово порадуємо наших пасажирів», — зазначив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» у власному застосунку запустила бета-тестування моніторингу квитків з можливістю автовикупу. Поки ця послуга діє тільки на внутрішнє сполучення.
Читайте також:

Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Читайте також
ТОП-5 Новин
ТОП-5 Новин