США ввели новий пакет санкцій проти міжнародних ланцюгів постачання росії у відповідь на війну в Україні. До нього увійшли майже 400 фізичних та юридичних осіб у росії, а також у таких країнах, як Китай, Швейцарія, Туреччина та Об’єднані Арабські Емірати. Про це повідомили у Міністерстві фінансів США.
Що відомо про нові санкції США проти росії та міжнародних компаній
23 серпня 2024 року США ввели обмеження проти численних транснаціональних компаній, які, зокрема:
- займаються закупівлею боєприпасів і військового обладнання для росії;
- допомагають російським олігархам ухилятися від санкцій;
- відмивають золото для російської підсанкційної компанії;
- підтримують військово-промислову базу росії, закуповуючи чутливі і критичні товари, такі як передові верстати та електронні компоненти.
Нові санкції також ще більше обмежують майбутні доходи росії від металів і видобутку корисних копалин. Також США націлені на російські фінансові технологічні компанії, які надають необхідне програмне забезпечення та ІТ-рішення для фінансового сектора рф.
Зокрема, США вводить санкції проти численних міжнародних мереж, які допомагають проводити незаконні фінансові схеми, а також ухиляються від економічних обмежень російським олігархам. Під ці обмеження потрапили понад 10 різних мереж, включно з понад 100 фізичними особами та компаніями у таких країнах:
- Китай;
- Швейцарія;
- Туреччина;
- Об’єднані Арабські Емірати.
Китай вже «рішуче» закликав США скасувати санкції проти китайських компаній.
Під американські санкції також потрапили найважливіші нафтогазові проєкти країни, а також російські наукові установи, які займаються військовими розробками, виробники безпілотників та електроніки.
Нагадаємо, 12 червня США також оголосили санкції проти Мосбіржі та зарубіжних компанії, що поставляють росії вироби для безпілотників.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня