Facebook Pixel

Як зміняться PR-стратегії у 2025 році: думки лідерів українських компаній

У Києві 30 жовтня пройшов PR-марафон, під час якого лідери українських компаній обговорювали тренди та проблеми PR-рішень і комунікацій. На одній з панелей спікерам запропонували порозмірковувати на тему, як зміняться комунікаційні тренди у 2025 році та як краще розвивати їх вже зараз. The Page наводить кілька думок.

Співпраця з зірками та штучний інтелект

Антон Єременко, Head of PR в Kachorovska:

Українці дуже креативні, і мода це підтверджує. Завдяки багатьом брендам ми знаємо, що немає нічого неможливого і можна досягти будь-якої зірки.

Наступного року українські бренди прагнутимуть інтеграції з популярними шоу. Будуть співпраці з артистами, як-от Іван Фролов і Сабріна Карпентер. Всі хочуть селебриті, всі хочуть рекламу на стримінгах.

Що стосується контенту, то тут важливо реагувати на те, куди рухається світ. Для кожної платформи треба створювати унікальний контент. Під кожну платформу краще набирати окрему команду, яка думає як користувачі цієї платформи. Ми в компанії весь контент поділяємо на чотири головні групи: розважальний, інформаційний, освітній та інспіративний (той, що надихає). Таким чином ми можемо контролювати та краще охоплювати аудиторію.

Ще один тренд, який набирає популярності, — це використання штучного інтелекту як з точки зору аналізу даних і цифр, так і для створення контенту. Ми вже весь минулий рік і частину попереднього даємо контент, згенерований штучним інтелектом, та використовуємо його для аналізу.

Різні дипломатії та допомога іншим

Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта):

Я відповідаю за репутацію. З точки зору трендів на 2025 рік, ми точно продовжимо нашу дипломатію. Вона різна: продуктова, міжнародна, бізнесова, культурна, спортивна тощо.

Нова пошта — це компанія, яка зараз виходить на міжнародні ринки. Коли ми відкриваємо відділення в Іспанії, то іспанці вже знають, що це українська компанія, і це прискорює інтеграцію України у світовий порядок денний.

Спортивна дипломатія — це наша співпраця з Еліною Світоліною (українська тенісистка, третя ракетка світу). Те, що роблять наші спортсмени, привертає увагу, і це один із дієвих інструментів, які дозволяють і далі робити круті речі. Це привертає увагу і до України, і до Нової пошти.

Ще один крок: ми будемо заземлятися у тій країні, в якій вже працюємо. Наприклад, сьогодні шторм в Іспанії, Валенсія потерпає від біди, вже 62 людини загинули. Як і в Україні, там Нова пошта теж є опорою для суспільства. Ми допомагаємо в таких випадках і будемо допомагати. Це створює розуміння, хто такі українці, що ми не благаємо допомагати нам, ми самі готові допомагати. І це створює розуміння, що Україна — крута країна і продуктом, і сервісом, і людяністю.

Наступний рік, я думаю, буде ще важчий для України, ніж цей, буде ще більше поляризації населення. Я дивлюся на це, як на землю під час землетрусу. Під час 10-бального землетрусу земля розколюється на 10 кілометрів. А коли невеликий землетрус, то буде така щілина, і якщо її не підладнати, є всі шанси отримати великий розкол.

Нова пошта точно буде працювати над тим, щоб усі поляризації у суспільстві прибирати. Ми будемо об’єднувати українців, які були роз’єднані кордонами. Ми всі можемо мати різні думки про різне, але нас точно об’єднує бажання великої перемоги.

Асинхронність дій для різних ринків та комунікаційний марафон

Віра Щербакова, Head of Comms в Ajax Systems:

Ми звикли бігти і робити все реактивно, але сили закінчуються. Ми відчуваємо це навколо, ми відчуваємо це всередині себе. І багато простих речей стає все важче робити. Тому ми будемо рухатися в бік асинхронних комунікацій.

Це коли вся команда працює злагоджено і кожен знає, які треба отримати результати. Це перехід від спринтів до марафонів. І це відгукується зі світовим трендом. Ми маємо давати собі більше часу, краще планувати, краще комунікувати між собою.

Коли ти запускаєш проєкти на різних ринках, всі вони відрізняються. Якщо ми говоримо про Штати, то це кожен окремий штат. Тому дуже потрібні асинхронні, сплановані комунікації.

Що стосується нашої компанії, то ми комунікуватимемо з різними векторами і далі плануємо говорити не про компанію загалом, а про конкретні продукти для конкретної аудиторії. Ми будемо більш прицільно працювати.

Ми вже не просто вийшли на якийсь ринок, а ми вже знаємо, хто і де на нас чекає. Можливо якесь подрібнення і більш фокусні вправи будуть більш корисні.

Майбутнє комунікацій за звичайними людьми

Артур Маліновський, Head of global PR&Communication «I'm Fine»:

«I`m Fine» вистрілив на емпатійності і комунікаціях («I`m Fine» — українська інсталяція, представлена на фестивалі Burning man. — The Page). Ми через інсталяцію говоримо, що ви такі не одні, ця інсталяція про кожного.

Ми дійшли до точки, коли вже Україна може запитувати «як справи?» у всього світу. Треба буде вибудовувати цей діалог не через політиків, не через медіа, а через звичайних іноземців, таких, як і звичайні українці. Мені здається, це дуже ціннісний і важливий механізм комунікацій, рухатися треба саме в такому напрямку.

Подякувати 🎉