«Укрзалізниця» вже шукає IT-рішення, щоб продавати квитки в майбутні жіночі купе тільки жінкам. У пресслужбі «Укрзалізниці» нам розповіли, про які рішення запровадження окремих купе для жінок йдеться.
Усе просто: потрібно додати нові функції в застосунок «Укрзалізниці», а також ввести верифікацію пасажирів за статевою ознакою.
Є варіант верифікації «чоловік або жінка» за ID майбутнього пасажира. Наприклад, так можна зареєструватися в «Дії» за банківською карткою.

Можливо, УЗ для цього спробує навіть інтегрувати застосунок «Укрзалізниця: квитки онлайн» із самим застосунком «Дія».
Коли нові функції з’являться в застосунку УЗ, нам не відповіли.
Чи буде майбутня послуга окупатися, в УЗ також не рахували. Попереднє пришестя жіночих купе у 2010 році доволі швидко стало історією, адже послуга не користувалася попитом.
«З 2010 року минуло багато часу. Сьогодні нові реалії та новий запит від суспільства», – відповіли в компанії.
Перші жіночі купе з’являться на найдовших залізничних маршрутах. Такі тести необхідні, «щоб вивчити реальний попит на цю послугу», додали в пресслужбі.
Раніше питання жіночих купе постало на порядку денному у 2020-му. Тоді УЗ відповідала, що, по-перше, юридично не може відмовити продати чоловіку квиток у жіноче купе. А по-друге, під час продажу онлайн іноді складно зрозуміти, хто купує: є імена та прізвища, які складно ідентифікувати за статевою ознакою — це можуть бути іноземні, подвійні імена тощо.