Стартап CUB3 залучив інвестиції в раунді серії А на суму $6,5 млн. Раунд очолили BITKRAFT Ventures і Fabric Ventures. До фінансування долучилися український венчурний фонд Roosh Ventures і CMT Digital, Compa Capital, Geometry Labs, Picks and Shovels, Red Beard Ventures та Sfermion.
Платформа CUB3 надає змогу брендам створювати власні програми заохочення для підвищення залученості та утримання клієнтів. Бренди можуть використовувати інструмент для запуску кампаній, які спонукатимуть користувачів виконувати дії Web2 і Web3 за матеріальну та нематеріальну винагороду.
Наприклад: користувач надішле позитивні твіти про бренд, завантажить у TikTok відео, де він танцює в брендованому одязі, й у підсумку отримає бали. Ці бали користувач зможе обміняти на на будь-що — від мерчу з автографом улюбленого артиста до квитків на закриті вечірки.
«Web3 має неймовірний потенціал, адже пропонує нові моделі взаємодії в діджитал і реальному житті. Студії звукозапису та музиканти зможуть використовувати CUB3, аби підштовхнути користувачів до прослуховування нової музики, заохочувати ділитися треками на різних платформах і винагороджувати фанатів, які купують квитки безпосередньо в музиканта. Ми спостерігаємо залученість на рівні до 50% у кампаніях, де хорошим показником вважається 5%», — стверджує Мадді Бхатт, співзасновник і СТО компанії.
Ключовою інновацією CUB3, що наразі перебуває на етапі бета-тестування й буде впроваджена в низці реальних кампаній, є Proof of Behavior™ (PoB). Щодо офлайн-активації, то компанія використовує штучний інтелект і машинне навчання для ідентифікації та оцінки поведінки на різних платформах і в реальному світі. Активність і винагороди зберігаються в блокчейні, завдяки чому користувачі зможуть бачити власний прогрес щодо інших, а бренди отримають доступ до аналітики для вимірювання ROI.
«Наразі світи Web2 і Web3 не пов'язані між собою, тож на ринку є прогалина. CUB3 заповнює цю прогалину, привносячи переваги блокчейну, як-от прозорість, відкритість, ефективність і швидкість, у традиційну індустрію розваг. CUB3 дає змогу компаніям створювати власні програми залучення клієнтів без створення окремої інфраструктури. Ми захоплюємося підприємницьким хистом команди засновників, яка вже здійснила 5 екзитів, і вважаємо, що CUB3 не стане винятком», — розповідає Ден Дмитренко, керівний партнер Roosh Ventures.
Контекст. CUB3 надає брендам інструменти white-label Web3 для тіснішої взаємодії з клієнтами. CUB3 забезпечує backend-інфраструктурою, необхідною для постійної гейміфікації, зростання та залученості аудиторії.
Roosh Ventures – це український венчурний фонд, який інвестує на різних стадіях у компанії з Європи та США. Основні напрямки – fintech, health tech, consumer tech, геймінг. За останні два з половиною роки вклалася в понад 38 стартапів з ЄС і США, а з-поміж фондів-партнерів Roosh Ventures такі відомі світові імена на кшталт Twitter, Sequoia Capital, A16Z, DST Global, Spark Capital.
Roosh Ventures – це частина технологічної екосистеми компанії Roosh. Фонд заснований у 2021 році Сергієм Токарєвим і Деном Дмитренком.