Модний дім Givenchy запустив челендж #irresistibleisus у TikTok та Instagram. Переможці стануть новими амбасадорами наступного рекламного діджитал-кампейну Irresistible Givenchy, який вийде у червні 2022 року.
Щоб відзначити випуск туалетної води Irresistible Eau de Toilette Fraiche, бренд уклав партнерську угоду зі всесвітньо відомим хореографом і креативним директором Кайлом Ханагамі, який працював зі світовими зірками.
За умовами конкурсу, учасники мають зняти відео, як вони танцюють на вулиці. Виступати можна як одному, так і в дуеті, або в групі до 5 осіб. До того ж вам має бути не менше 18 років. Потім 15-секундне відео потрібно опублікувати у своєму обліковому записі в Instagram або TikTok, додавши хештег #irresistibleisus і позначивши акаунт @givenchybeauty.
Приєднатися до челенджу можна до 27 лютого 2022 року. Спочатку бренд відбере 15 заявок, а потім визначить до трьох артистів з усього світу для участі у кампанії, зйомки якої запланували на весну.
Зображення на обкладинці: Instagram/Givenchy