У 2011 році українські заводи збудували 48,3 тис. вагонів, що дало країні $3 млрд ВВП, а в 2021 році виробили лише 1,9 тис. одиниць рухомого складу на $100 млн.
Відтак обсяги будівництва вагонів скоротилися у 25 разів, повідомив голова правління «Укрзалізниці» Олександр Камишин.
«Так, 10 років тому левова частка наших вагонів будувалася для Росії. Але навіть у 2018–2019 роках Україна будувала по 10 тис. вагонів на рік. І наші вагони продаються від країн Балтії до Ірану. Тож можемо обходитися і без російського ринку», — повідомив голова «Укрзалізниці».
За його словами, останніми роками вагонобудування «лихоманило, бо не було порядку та державної позиції щодо терміну експлуатації вагона».
Він також нагадав, що Міністерство юстиції України 28 грудня 2021 року зареєструвало наказ № 647. Згідно з документом, термін служби для найпоширеніших на сьогоднішній день моделей піввагонів буде до 2031 року обмежений із нинішніх 44 років до 22 років; зерновозів – з 45 до 30 років.
Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» має намір у 2022 році побудувати 1496 вантажних вагонів на власних підприємствах – Панютинському, Дарницькому та Стрийському вагоноремонтних заводах.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також