Угорське агентство з питань конкуренції оштрафувало Facebook на $4 млн за те, що компанія ввела в оману користувачів, заявивши, що її послуги є безкоштовними. Про це повідомило АР.
Це найбільший в історії Угорщини штраф, пов'язаний із захистом прав споживачів.
Захисники споживачів вказали, що Facebook розмістив на своїй домашній сторінці і в довідковому центрі такі слова, як «безкоштовно» і «кожен може приєднатися», стверджуючи тим самим, що його послуги є безкоштовними. Але це неправда. Хоча користувачі і не платять гроші, вони платять тим, що Facebook збирав й використовував їх дані, такі як споживчі уподобання, інтереси та звички.
Ця інформація дозволяє соцмережі продавати свої рекламні можливості.
Угорська влада зазначила, що аналогічні висновки щодо поведінки Facebook були зроблені як в США, так і в Європі, і що під тиском Євросоюзу компанія в квітні 2019 року скоригувала свої повідомлення про умови використання мережі.
Інформація про безкоштовні сервіси, яка вводить в оману, була розміщена в Facebook в період з січня 2010 року і до початку 2019 року.
Додатково
- Facebook запускає власну платіжну систему Facebook Pay, за допомогою якої з'явиться можливість безпечно платити через Messenger, Instagram і WhatsApp.
- Facebook представил новий логотип компанії для того, щоб користувачі відрізняли саму соцмережу від програм, що знаходяться у власності компанії.
- Уряд Сінгапуру зобов'язал Facebook скорегувати допис одного із користувачів соцмережі, в якому, нібито, міститься неправдива інформація. «Facebook за законом зобов'язаний повідомити вам, що уряд Сінгапуру стверджує, що цей пост містить неправдиву інформацію», — повідомлення такого змісту було додано адміністрацією соцмережі під постом користувача.
- Facebook погодився заплатить штраф у Великобританії в 500 тис. фунтів стерлінгів за порушення законів про конфіденційність відомостей про користувачів при їх передачі до дослідницької компанії Cambridge Analytica.