У торговій мережі Епіцентру продажі ляльок Barbie збільшилися на 52% і продовжують зростати.
Про це пише прес-служба Епіцентру.
За словами прес-служби, зростання продажів була би більшою, але дистриб’ютор корпорації Mattel надає набагато меншу кількість товару для реалізації

«Окрім самої ляльки, найбільшою популярністю в дитячих магазинах E.Pic мережі Епіцентр користуються різноманітні ігрові набори Barbie, такі як «Кафе на колесах», «Кемпер», «Візажний столик» тощо» — говориться у повідомленні прес-служби.
Вартість ляльок бренду в мережі стартує від 399 грн, а ціна наборів в середньому складає 2-3 тис. грн. Найдорожчий набір — «Дім мрії» Barbie — обійдеться покупцю у 18 тис. грн. При цьому в компанії зауважують, що в магазинах E.Pic представлено близько 40 артикулів акційних ляльок зі знижками до 30%.
Епіцентр зазначає, що попит на дитячі товари зріс. У першому півріччі 2023 року товарообіг напрямку «Дитячі товари» в Епіцентрі зріс на 37% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Найбільше зрозли продаж конструкторів — понад 75% у порівнянні з минулим півріччям. Цікаво, що за період повномасштабної війни активне зростання (більш ніж на 40%) фіксується і в групі м’яких іграшок, що відображає потребу дітей у позитивних емоціях і приємних тактильних відчуттях на фоні стресу.
Втім, позитивну динаміку демонструють й інші великі категорії, представлені в магазинах E.Pic. Наприклад, продажі товарів для малюків цьогоріч зросли на 40%, дитячий одяг та взуття — на 34%, а категорія дитячих товарів для активного відпочинку — на понад 20%.
Нагадаємо, що від початку обстрілів енергетичної інфраструктури «Епіцентр» продав майже 30 тис. генераторів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
На столичному готелі «Україна» з’явилась арт-інсталяція, присвячена українським піхотинцям