Українські бренди на ринку зоотоварів вже успішно конкурують зі світовими компаніями. Про це The Page розповів директор Suziria Ukraine Сергій Демченко.
«Найпомітніше це у сегменті кормів, де вітчизняні компанії вже контролюють третину ринку, і ця частка продовжує зростати в середньому на 1% щороку. Поступове заміщення імпортних кормів українськими аналогами свідчить про високу конкурентоспроможність національної галузі», — говорить Сергій Демченко.
Те ж саме стосується наповнювачів. І хоча силікагелеві в Україні не виробляються, інші впевнено заповнюють полички магазинів.
«Щодо бентонітових — імпортні варіанти коштують дорожче, тоді як українські є більш доступними за ціною. Натомість ситуація з кормами для гризунів і птахів відрізняється: їхня основа — зерно, а тут українські виробники домінують. Наприклад, наш бренд «Природа» займає 40% ринку, хоча присутні й інші вітчизняні виробники, а також імпортні бренди, зокрема в нашому дистриб’юторському портфелі», — ділиться Демченко.
А два українські бренди стали відомі в усьому світі. Так, ринок підкорили тренувальні кільця для собак Puller та розумні камери спостереження за тваринами Petcube.
Детальніше про сучасний український зооритейл читайте в нашому матеріалі.