Середньостатистичний підприємець в Україні — це чоловік 31-45 років, який займається торгівлею й володіє одним-двома бізнесами, середній вік компанії — 8,4 року. Про це свідчать результати дослідження «Портрет українського підприємця», проведеного Союзом українських підприємців (СУП) спільно з UMG за підтримки Cipe.
«Найбільші страхи підприємців — фінансові зобов'язання та економічна криза», — повідомила виконавча директорка СУП Катерина Глазкова. За її словами, у дослідженні взяли участь 2 тис. представників бізнесу, було відібрано 1 тис. анкет. У вибірці: 70% мікробізнесу, 24% малого бізнесу, 4% і 3% середнього та великого відповідно.

Середньостатистичний підприємець приділяє роботі 47 годин на тиждень і серед основних проблем ведення бізнесу називає високі податки й постійну зміну правил гри.

Дослідження дозволило розділити підприємців на п'ять груп: 22% — проворні новатори, 21% — кити бізнесу, по 19% — ідейні натхненники і працюючі мікровласники, 18% — відсторонені власники.
Основні мотиви відкриття бізнесу: самореалізація й можливість втілювати власні ідеї (75%), фінансова забезпеченість (74%) і незалежність від роботодавця (65%).
