Український «Сентравіс» долучився до проєкту авто з водневим двигуном у ЄС

Український «Сентравіс» долучився до проєкту авто з водневим двигуном в ЄС

Українське підприємство «Сентравіс» спільно з французькою компанією Duncha France стало учасником проєкту з виробництва автомобілів з водневим двигуном у Європейському Союзі.

Це перший автомобільний водневий проєкт в історії «Сентравіс». Для його виконання компанія розробила лінійку високоточних безшовних нержавіючих труб H2FIT. Вони встановлюватимуться у легких вантажівках і сприятимуть виконанню норм ЄС щодо ініціативи з нульовим викидом вуглецю.

Зокрема, ці труби будуть використані для виробництва 4 невеликих вантажівок на основі технології паливних елементів. «Сентравіс» постачатиме весь контур системи, включаючи секції високого тиску до 700 бар і нормального тиску до 300 бар автомобільної системи подачі водню.

«Нині багато дискусій щодо майбутнього автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Поки що рано говорити про їх відхід в історію, але ми бачимо, що світ не стоїть на місці, і наша компанія готова пропонувати технології та рішення для автомобілів нового типу. Ми розглядаємо цей проєкт як доказ нашої експертизи та крок уперед у співпраці з автомобільними компаніями», – розповів директор з виробництва «Сентравіс» Андрій Красюк.

Автомобілі з водневим двигуном працюють на водневих паливних елементах. Вони не викидають у повітря вуглекислий газ, а отже, не шкодять довкіллю. До того ж у таких авто двигун працює безшумно, заправка швидша, ніж у електромобілів, а запас ходу становить до 500-600 км, що також більше, ніж у більшості електрокарів.

Перешкодами на шляху до розвитку автомобілів з водневим двигуном є вартість палива та нерозвинена інфраструктура заправок. Проте планується, що до 2030 року в ЄС буде випущено 100 тис. вантажівок на водні і для них збудують 1500 заправок.

Наразі легкові автомобілі з водневим двигуном випускають Honda, Toyota, Mercedes-Benz та Hyundai.

Читати на The Page