Facebook Pixel

Війна за бренд: фастфуд-мережа з Владивостока вимагає від наступника McDonald's змінити назву

Власник фастфуд-мережі «Еда и точка», яка функціонує лише у російському Владивостоці, погрожує наступнику McDonald's у рф судом. Сергій Понкратов переконаний, що обрана мережею ресторанів швидкого харчування назва – «Вкусно и точка» — зашкодить його бізнесу та унікальності бренду його компанії.

Понкратов розповів, що «Еда и точка» була заснована у 2008 році, і з того часу її діяльність обмежувалася лише рідним регіоном. Однак російський бізнесмен розкрив свої плани на істотне розширення присутності мережі на території рф. Він також додав, що не збирається вимагати грошової компенсації або виставляти інші вимоги, його мета – зміна назви конкурента.

Quote«Ми вважаємо, що йде явний перетин. Ми хочемо залишатися унікальними. Наша назва «Еда и точка» унікальна, пошукові системи підтвердять, що нічого подібного в нашій країні не було», — наголосив Понкратов.

Контекст. Нагадаємо: 16 травня 2022 року компанія McDonald’s розпочала процес продажу свого російського бізнесу. Він включав 850 ресторанів і 62 тис. людей персоналу.

Новим власником бізнесу McDonald's на росії став Олександр Говор, який із 2015 року керував 25 ресторанами мережі в Сибіру за франчайзингом.

12 червня на території рф знову почали роботу колишні ресторани мережі McDonald's під назвою «Вкусно и точка». Цікаво, що новий логотип підозріло сильно нагадує лого португальської компанії корму для тварин Matosmix.

Подякувати 🎉