Виробник електромобілів Tesla Ілона Маска подав заявку на новий товарний знак у секторі ресторанних послуг до Управління з патентів і товарних знаків США.
Як пише видання Techcrunch, йдеться про три нові товарні знаки, які охоплюватимуть такі категорії, як ресторанні послуги, послуги ресторанів самообслуговування та навинос. Заявку планують розглянути до 27 серпня 2021 року.
Компанія представила в заявці свій знаковий логотип «T», подала її для самого слова «Tesla», а також для його стилізованої версії.

Уперше про цю ідею Маск і інші керівники компанії заговорили ще 2017 року. Тоді йшлося про те, що компанія планує перетворити станції зарядки електромобілів на повноцінні магазини швидкого обслуговування, де також подають їжу. Пізніше Маск запропонував свою концепцію ресторану.
«Збираюся відкрити ресторан у стилі старої школи, з роликовими ковзанами та роком на одній зі станцій для зарядки Tesla Supercharger у Лос-Анджелесі», — написав він на своїй сторінці в Twitter.
Tesla має понад 25 тис. електронних зарядних станцій, де за 15 хвилин можна зарядити авто на понад 300 км.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також