Рекламний ринок України вийшов на «довоєнні» показники — Асоціація ритейлерів України
Аналітики агенції newage проаналізвали тренди тренди української Мережі та digital-маркетингу. Зокрема, у рамках щорічного дослідження фахівці з'ясували, як змінився рекламний ринок в Україні.
Рекламні агентства та рекламодавці відновили роботу та вийшли на «довоєнні» показники. За даними галузевих опитувань Iab, наразі 56% агентств та 70% рекламодавців повідомляють про відновлення комерційного навантаження до рівня січня 2022 року.
«Рекламна сфера посилює свої позиції як експортера. Наразі 84% рекламних агентств, які беруть участь в опитуваннях IAB, знайшли клієнтів за кордоном, і цей відсоток постійно зростав від травня 2022», — йдеться в дрслідженні.
Також фахівці повідомляють, що відновлюється і ринок праці в маркетингу. Так, влітку 2023 співвідношення кількості вакансій та резюме повернулося до показників зими 2022 (до повномасштабного вторгнення).