Сергій Коваленко, генеральний директор компанії Yasno, в інтерв’ю уточнив орієнтовну кількість клієнтів-фізосіб, яким компанія через борги була змушена відключити електроенергію.
За словами Коваленка декілька десятків тисяч з 3,5 мільйона клієнтів вже відключені. Показово, що після відключення ці люди протягом кількох тижнів зазвичай погашають свій борг і їм повертають світло. Це свідчить про те, що неплатежі переважно відбувалися не через зубожіння й складні обставини, а через принципове небажання платити.
«Скажу, що [відключених споживачів] небагато, тому що боржників у мене десь на 2,5 млрд грн по компанії Yasno, яка працює у Києві. Мова йде про фізосіб. Бо по бізнесу таких майже немає, тому що там комерційні умови. Якщо у мене поганий контрагент, який мені не подобається з якихось причин, з ним можна розірвати договори і все. З населенням ми так не можемо, тому що реформа ще не дороблена. Є тільки можливість відключати від споживання і потім, коли виплатять борг, підключення поновлювати», – уточнює Коваленко.
Співрозмовник також висловив надію, що у зв’язку з підвищенням тарифів на електроенергію в Україні суттєвого відхилення по оплатах і подальшого накопичення боргів не буде.
«Група людей, яка не платила, вона і далі не буде платити. А для верств населення, які з різних причин не мають фізичної можливості сплачувати за ті чи інші комунальні послуги, у нас в держбюджеті є велика сума, яка йде конкретно на субсидування. Громадянину навіть не треба нічого робити – якщо отримував субсидію за старим тарифом, то вона просто автоматично перераховується. Тому сказати, що вразливі верстви населення постраждають більше, на мій погляд, не зовсім коректно», – підсумовує Сергій Коваленко.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Читайте також
ТОП-5 Новин