Український бізнесмен Юрій Щуклін пропонує технологію відстеження великих партій вантажів, зокрема, у рамках логістики експортних і транзитних перевезень української агропродукції до країн ЄС.
Юрій Щуклін, член комітету з логістики Європейської бізнес-асоціації (ЄБА) та ексрадник голови «Укрзалізниці», упевнений, що розроблення його команди допоможе збалансувати агроекспорт з України. Він готовий безоплатно надати технологію Єврокомісії. Про це він заявив на пресконференції в агентстві «Інтерфакс-Україна» в п’ятницю, 21 квітня.
Щуклін зауважив, що система дасть змогу відокремити транзитні вантажі від імпорту до суміжних європейських країн й оцінювати в режимі реального часу вплив вантажів на завантаженість інфраструктури та споживчі ринки.
Технологія дає змогу прозоро планувати бізнес-процеси з українським зерновим експортом усім учасникам логістичного ланцюжка: операторам залізничних перевезень, вагонних парків, елеваторів, портам та іншим бізнесам України та країн ЄС.
«Потрібна насамперед політична воля — необхідна взаємодія між підприємствами, урядами та їхніми юрисдикціями. Я хочу внести свій внесок у євроінтеграцію України, тому вирішив подарувати систему й технологію Європейській комісії. Я безплатно передам цю систему та налаштую її», – зазначив Юрій Щуклін.
Він упевнений, що технологія допоможе усунути причини ембарго на українську аграрну продукцію. Для цього він пропонує включити в систему державні структури – митницю, служби контролю та інспекції.
«Цей інструмент дасть змогу контролювати кількість вантажів на вході й на виході з Євросоюзу: яка частка з них осідає та як впливає на сталі ринки, заміщає вона чиїсь виробничі потужності чи ні. Європейці захищають свій ринок нібито від демпінгу українських товарів, але не бачать, скільки грошей вони втрачають, закриваючи ринки — можливо, у рази більше. Адже українці сплачують великі кошти за послуги перевезення, перевалки, і польська залізниця PKP, LHS, інші залізниці, приватні оператори, порти – усі отримують додатковий дохід», – аргументував Юрій Щуклін.
На ринку вантажоперевезень сьогодні присутні різноманітні системи управління транспортом (TMS), зокрема, для залізничного транспорту.
Раніше Юрій Щуклін писав, що його система дає змогу відстежувати навіть «на якій колії сортувальної станції, біля якого стовпа зупинився вагон і коли вирушив далі».
Відомо, що польська сторона погодилася відкрити транзит українських продовольчих вантажів через Польщу за умови, що на вагони та вантажівки буде встановлено трекери.