Новини від Payoneer: компанія після банкрутства Wirecard відповіла на гострі запитання клієнтів

Власники карток Payoneer кілька днів тому втратили доступ до своїх грошей

Власники карток платіжної системи Payoneer кілька днів тому втратили доступ до своїх грошей і не можуть їх вивести. Це пов'язано з проблемами в компанії Wirecard, яка випустила ці карти.

Система повідомила 27 червня в блозі трохи деталей того, що відбувається, але для клієнтів у них поки мало втішного.

У повідомленні говориться, що:

  • поки британський регулятор Financial Conduct of Authority (FCA) розслідує діяльність Wirecard Card Solutions, користувач не може виводити кошти з картки або отримувати нові платежі на карту;
  • кошти, які перевищують максимальний баланс картки, управляються Payoneer і не потрапляють під заморозку (карта дозволяє зберігати до $10 000);
  • будь-які майбутні платежі, які користувач системи буде отримувати від платформ, маркетплейсов і клієнтів, не будуть потрапляти під заморозку.

Однак у Facebook-групі українських фрілансерів beFree один з користувачів описує випадок, коли гроші прийшли на рахунок 27 червня, але при спробі вивести їх на карту банку сервіс видав помилку і гроші зникли з балансу. Інший пише: «Картки Holvi теж «накрило» завдяки процесингу Wirecard, але кошти на рахунках доступні для використання іншими методами». Третій повідомляє: «У Payoneer зараз навіть всередині системи кошти не вийде перекинути. Вони заблоковані повністю».

Трохи оптимізму додав цей користувач: «28 червня додзвонилася в американську підтримку. Гроші наші лежать на окремих рахунках, і вони "safe". Payoneer чекає рішення СFA. Кажуть, що сподіваються на два варіанти: або гроші повернуться на наші карти. Або гроші переведуть на окремий обліковий запис, щоб ми могли їх переводити на внутрішні банківські рахунки, поки нові карти не випустять».

Фріланс-біржа Upwork (для неї Payoneer є способом оплати) 28 червня повідомила, що:

  • користувач не може отримувати нові платежі на Payoneer Prepaid MasterCard або виводити з неї кошти;
  • біржа працює з Payoneer над вирішенням ситуації.

У Upwork також кажуть, що Payoneer радить виводити нові надходження на банківський рахунок.

Читайте також новину за 30 червня: Payoneer назвав строки вирішення проблеми з блокуванням рахунків.

Додатково. За оцінками Національного банку, в січні – березні 2020 року обсяг приватних переказів з офіційним і неформальними каналами склав: в Україну з-за кордону – не менше $2900 млн в еквіваленті; з України за кордон — майже $154 млн в еквіваленті.

Читати на The Page