Власники карток платіжної системи Payoneer кілька днів тому втратили доступ до своїх грошей і не можуть їх вивести. Це пов'язано з проблемами в компанії Wirecard, яка випустила ці карти.
Система повідомила 27 червня в блозі трохи деталей того, що відбувається, але для клієнтів у них поки мало втішного.
У повідомленні говориться, що:

- поки британський регулятор Financial Conduct of Authority (FCA) розслідує діяльність Wirecard Card Solutions, користувач не може виводити кошти з картки або отримувати нові платежі на карту;
- кошти, які перевищують максимальний баланс картки, управляються Payoneer і не потрапляють під заморозку (карта дозволяє зберігати до $10 000);
- будь-які майбутні платежі, які користувач системи буде отримувати від платформ, маркетплейсов і клієнтів, не будуть потрапляти під заморозку.
Однак у Facebook-групі українських фрілансерів beFree один з користувачів описує випадок, коли гроші прийшли на рахунок 27 червня, але при спробі вивести їх на карту банку сервіс видав помилку і гроші зникли з балансу. Інший пише: «Картки Holvi теж «накрило» завдяки процесингу Wirecard, але кошти на рахунках доступні для використання іншими методами». Третій повідомляє: «У Payoneer зараз навіть всередині системи кошти не вийде перекинути. Вони заблоковані повністю».
Трохи оптимізму додав цей користувач: «28 червня додзвонилася в американську підтримку. Гроші наші лежать на окремих рахунках, і вони "safe". Payoneer чекає рішення СFA. Кажуть, що сподіваються на два варіанти: або гроші повернуться на наші карти. Або гроші переведуть на окремий обліковий запис, щоб ми могли їх переводити на внутрішні банківські рахунки, поки нові карти не випустять».
Фріланс-біржа Upwork (для неї Payoneer є способом оплати) 28 червня повідомила, що:
- користувач не може отримувати нові платежі на Payoneer Prepaid MasterCard або виводити з неї кошти;
- біржа працює з Payoneer над вирішенням ситуації.
У Upwork також кажуть, що Payoneer радить виводити нові надходження на банківський рахунок.
Читайте також новину за 30 червня: Payoneer назвав строки вирішення проблеми з блокуванням рахунків.
Додатково. За оцінками Національного банку, в січні – березні 2020 року обсяг приватних переказів з офіційним і неформальними каналами склав: в Україну з-за кордону – не менше $2900 млн в еквіваленті; з України за кордон — майже $154 млн в еквіваленті.