Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Чому платіжна система Payoneer «зависла» і що буде з грошима клієнтів?

В платіжній системі Payoneer стався масовий збій, що супроводжується втратою доступу до коштів клієнтів — держателів карток емітента Wirecard, яку викрили у фінансових махінаціях на 1,9 млрд євро.

Збій у системі Payoneer стався через те, що карткові рахунки компанії Wirecard синхронізовані з рахунками Payoneer. Коли ви переводите кошти на Payoneer, ви, швидше за все, надсилайте їх на рахунки Wirecard. Тому проблеми Wirecard безпосередньо впливають на роботу Payoneer, зазначає AIN.UA.

Що сталося?

Причина просідання Wirecard полягає в недавньому аудиті, який проводила E&Y. Згідно перевірки у німецької Wirecard недораховується 1,9 млрд євро або четвертої частини балансу компанії. В результаті акції компанії падають в 10 разів і масове звільнення менеджменту. Компанія проводила махінації з рахунками, щоб підвищити капіталізацію та стати більш привабливою для інвесторів. При цьому Wirecard набрала кредитів в обсязі 3,5 млрд євро. Компанія вже подала на банкрутство.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Причина заморозки коштів клієнтів

Німецька Wirecard AG володіє британською «дочкою» Wirecard Card Solutions. Саме це дочірнє підприємство випускало карти для Payoneer. Британський регулятор Financial Conduct of Authority заморозив діяльність цієї компанії до завершення історії з Wirecard. Доступу до грошових коштів власникам рахунків Payoneer не буде, так як ці рахунки заморожені.

Платіжка Payoneer для багатьох українців чи не єдиний спосіб працювати з США і ЄС. Однак зараз виводити кошти в систему поки безглуздо.

Підписуйтесь на нас в Google News!

Payoneer зіскамився, але не повністю

Клієнтам важливо знати, що проблеми в мережі Payoneer виникли тільки з картами Wirecard. «Доларові прекрасно працюють так як у них інший емітент. Платежі з доларового рахунку на потрібні євро реквізити в сепі працюють», — пише в коментарях в facebook користувач Payoneer.

Читайте також новину за 30 червня: Payoneer назвав строки вирішення проблеми з блокуванням рахунків.

Пізніше Payoneer надіслав The Page такий лист:

Payoneer відповів на найважливіші питання щодо ситуації з Wirecard і розробляє план по поверненню коштів своїх клієнтів

Як уже відомо, 25 червня 2020 року дочірня фінтех-компанія Wirecard – Wirecard AG в Німеччині – виявилася замішана у великому шахрайстві і оголосила про свою неспроможність. Ряд компаній і платіжних рішень, які співпрацюють з Wirecard, зіткнулися з різними труднощами. Тимчасово виявилися замороженими кошти на картах міжнародної платформи Payoneer. При цьому карти Payoneer випускає Wirecard UK у Великобританії. Проте, ця ситуація відобразилася на всіх.

Перші особи Payoneer зробили все можливе, аби якомога швидше звернеться до своїх клієнтів, з огляду на серйозність ситуації і час, який знадобився, щоб вжити всіх необхідних заходів в ситуації, що склалася.

СЕО Payoneer Скотт Галіт у своєму повідомленні пояснив, що основним емітентом prepaid-карт (пер. передплачених карт) Payoneer є Wirecard UK у Великобританії. При цьому про своє банкрутство оголосила інша юридична особа – Wireсard AG в Німеччині. Тому Wirecard UK не залежить від Wirecard AG в Німеччині.

Компанія Wirecard UK окремо регулюється Financial Conduct Authority (FCA) – органом фінансового регулювання в Великобританії. Після того, як FCA стало відомо, що WireСard AG в Німеччині оголосила про своє банкрутство, 26 червня органом було прийнято рішення про тимчасове заморожування всіх коштів Wirecard UK, з тим, щоб ці кошти не були залучені до справи про неплатоспроможність компанії в Німеччині. І зроблено це для захисту всіх власників карт.

«FCA обнадіяла всіх прогресом в аудиті по справі Wirecard Card Solutions. Незалежно від результату, ми вирішили не чекати їх рішення: навіть у разі дефіциту коштів Payoneer має намір повернути 100% коштів своїх клієнтів.

Ми з гордістю обслуговуємо наших клієнтів в більш ніж 200 країнах світу протягом 15 років. Ми завжди були поруч з вами – нашими клієнтами – і ви завжди були поруч з нами. З моменту оприлюднення рішення FCA ми точно знали: що б не трапилося, ми зробимо все можливе, щоб не підвести вас. Ми невпинно працювали над пошуком рішень. Нам довелося контактувати з мільйонами клієнтів і стратегічними партнерами по всьому світу, щоб забезпечити достатню ліквідність і публічно озвучити цю позицію. Я б вважав за краще зв'язатися з вами в п'ятницю і зробити цю заяву раніше, але через значний обсяг залучених коштів, ми повинні були впевнитися, що зможемо забезпечити повернення. Ми працюємо над деталями і розробляємо план, щоб ви отримали назад всі свої кошти», – зазначив Скотт Галіт, СЕО Payoneer.

Коментарі

Всі новини