Президент Володимир Зеленський доручив уряду запровадити довгостроковий мораторій на перевірки бізнесу. Такий крок має на меті захистити підприємців від можливого адміністративного тиску.
Про це він сказав під час «Форуму влади та бізнесу: від діалогу та партнерства».

«Ми в державі усвідомлюємо, що саме економічне зростання має наповнювати бюджет, а не просто тиск, не просто вичавлювання коштів з економіки, і хороших рішень не буває без хороших команд, які генерують ідеї та забезпечують виконання рішень. Саме тому потрібен діалог держави з усіма суспільними силами, і зокрема з підприємцями», — сказав президент.
Зеленський заявив, що політика підтримки українського бізнесу під гаслом «Зроблено в Україні» показала себе «надзвичайно ефективно». Ініціатива охоплює грантову допомогу, доступне кредитування, програми стимулювання попиту та підтримку експорту. За його словами, понад 70 тисяч підприємств і підприємців уже скористалися цими державними програмами.
«Сьогодні урядовці представлять нові кроки, програми, які вже готуються: від збільшення грантів, розширення локалізації в закупівлях до реформи трудового законодавства. Також я вже доручив готувати рішення щодо тривалого мораторію на перевірки бізнесу – так, щоб убезпечити бізнес від будь-якого тиску недобросовісних людей на різних посадах», – сказав він.
Президент підкреслив, що Україна має потенціал стати значно сильнішою в економічному плані. Для цього, за його словами, необхідно залучити більше ідей та реалізувати якомога більше талантів українських підприємців.
«Для цього потрібні умови – чіткі межі для державного втручання, мінімальне та раціональне регулювання, сильне державне лобіювання українського бізнесу у світі, а також наша взаємна повага – повага держави до підприємців, які працюють в Україні та з Україною, і нашого бізнесу – до справедливих правил у державі», – наголосив Зеленський.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як оформити колаборацію для Retail-закладу з блогерами, інфлюенсерами та брендами