Facebook Pixel

Nike зменшить виробництво в Китаї через тарифи Трампа: чи зміняться ціни

Nike зменшить виробництво в Китаї через тарифи Трампа: чи зміняться ціни

Nike зменшить виробництво в Китаї через тарифи Трампа: чи зміняться ціни

Nike заявив, що зменшить свою залежність від виробництва в Китаї для ринку США, щоб пом'якшити вплив американських митних тарифів на імпорт, і прогнозує менший, ніж очікувалося, спад доходів у першому кварталі, що призвело до зростання акцій компанії на 11% у подовженому торговельному періоді. Про це повідомляє Reuters.

За словами керівників компанії, введені президентом США Дональдом Трампом значні мита на імпорт з ключових торговельних партнерів можуть додати близько $1 млрд до витрат Nike. Про це вони заявили під час телефонної конференції після оприлюднення результатів за четвертий квартал, які перевищили прогнози.

Китай, на який поширюються найбільші мита, введені Трампом, забезпечує близько 16% імпорту взуття Nike до США, заявив фінансовий директор компанії Метью Френд.

Однак компанія має намір скоротити цю цифру до «високого однозначного відсотка» до кінця травня 2026 року, перерозподіливши виробництво з Китаю в інші країни.

Quote«Ми оптимізуємо структуру поставок і перерозподілимо виробництво між країнами, щоб пом'якшити вплив нових витрат на Сполучені Штати», — сказав він під час телефонної конференції з інвесторами.

Споживчі товари є однією з галузей, які найбільше постраждали від тарифного конфлікту між двома найбільшими економіками світу, але керівництво Nike заявило, що зосереджується на зменшенні фінансових втрат.

Nike «оцінить» можливості скорочення корпоративних витрат, щоб впоратися з наслідками введення мит, сказав Френд. Компанія вже оголосила про підвищення цін на деякі товари в США.

Quote«Вплив тарифів є значним. Однак я очікую, що інші компанії в галузі спортивного одягу також підвищать ціни, тому Nike, можливо, не втратить значну частку ринку в США», — сказав Девід Свартц, аналітик Morningstar Research.

Стратегія генерального директора Елліота Хілла, спрямована на інновації в продуктах і маркетинг у сфері спорту, починає приносити плоди: категорія бігового взуття повернулася до зростання в четвертому кварталі після декількох кварталів спаду.

Втративши частку на швидкозростаючому ринку бігової продукції, Nike інвестувала значні кошти в бігові кросівки, такі як Pegasus і Vomero, одночасно скоротивши виробництво кросівок, таких як Air Force 1.

Quote«Біг показав особливо високі результати для Nike», — сказала аналітик Citi Монік Поллард.

Він додав, що нові бігові кросівки та спортивний одяг, як очікується, компенсують зниження продажів класичних кросівок Nike в оптових магазинах-партнерах.

Витрати на маркетинг зросли на 15% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в кварталі. У четвер Nike провела захід, на якому спортсменка, яку вона спонсорує, Фейт Кіпєгон, спробувала пробігти милю менше ніж за чотири хвилини.

Підбадьорена іншими зірковими спортсменами на розкішному стадіоні в Парижі, у прямому ефірі, Кіпєгон не досягла мети, але встановила новий неофіційний рекорд.

Nike збільшила свої маркетингові витрати в рамках реструктуризації

Nike збільшила свої маркетингові витрати в рамках реструктуризації

За даними LSEG, Nike прогнозує, що дохід за перший квартал впаде на середній однозначний відсоток, що дещо краще, ніж очікування аналітиків про падіння на 7,3%.

Продажі за четвертий квартал впали на 12%, до $11,10 млрд, але все ж перевищили прогнози щодо падіння на 14,9%, до $10,72 млрд.

Китай продовжує бути болючим питанням, і керівники компанії заявляють, що ситуація в країні зміниться не скоро, оскільки Nike стикається з більш жорсткими економічними умовами та конкуренцією.

Станом на 31 травня запаси компанії залишилися на рівні минулого року — $7,5 млрд.

Подякувати 🎉