Nestle купує контрольний пакет акцій бразильського виробника шоколаду преміум-класу Grupo CRM. Швейцарська продовольча група прагне розширити свою діяльність на виробництво елітних кондитерських виробів.
За даними Nestle, Grupo CRM управляє більш ніж 1000 шоколадними бутиками у Бразилії під брендами Kopenhagen та Brasil Cacau і розширює свою присутність в інтернеті.
Nestle, яка купує частку у приватної інвестиційної компанії Advent International, відмовилася надати фінансові подробиці угоди, яка, як очікується, буде закрита у 2024 році.
Веб-сайт Brazil Journal у середу повідомив, що Nestle заплатить за компанію близько $602,78 млн, а місцева газета Valor Economico повідомила про цифру $904,18 млн.
У Nestle заявили, що Рената Мораєс Вічі продовжить керувати діяльністю Grupo CRM як генеральний директор і залишиться міноритарним акціонером.
Це придбання є частиною стратегії Nestle – виробника таких брендів, як Kit Kat, Aero та Smarties – щодо розширення своєї присутності в сегменті шоколаду супер-преміум-класу, де вона має обмежену пропозицію, що включає італійський бренд Baci.
«Це придбання ще більше розширює і зміцнює нашу присутність в кондитерській галузі в Бразилії, дозволяючи нам увійти до сегменту високого класу», — сказав Лоран Фрейше, генеральний директор Nestle в Латинській Америці.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Альтернативне кіно у жовтні: «Колір граната», сучасне кіно Нідерландів і ірландська сімейна анімація