Держава вирішила стати гравцем на ринку пального, тому й забрала під свій контроль ПАТ «Укрнафта» й ПАТ «Укртатнафта». Таку думку висловив директор «Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн в інтерв’ю .
За словами експерта, держава й без того мала частку в обох компаніях, до того ж вона була досить значною, тобто влада могла повністю контролювати роботу цих компаній.
«Спадає на думку, що держава пішла на такий крок, бо армії потрібне пальне. Але потенційні потужності заводу є набагато більшими, ніж потреби військових і навіть усього державного сектору», — зазначив Куюн.
Водночас він нагадав, що Кременчуцький НПЗ, яким володіла «Укртатнафта», було повністю зруйновано, і для його відновлення потрібні сотні мільйонів доларів.
«Потрібні обігові кошти, а чи є вони в держави та чи є це сьогодні пріоритетом? Проблем із пальним на ринку немає, і навряд чи вони будуть. Принаймні армія та критична інфраструктура будуть ним забезпечені. Тому я роблю висновок, що держава вирішила стати гравцем на ринку пального. Про це говорили ще на початку року», — наголосив Куюн.
Він зауважив, що не впевнений в ефективності державних компаній в Україні, оскільки зараз таких немає.
Контекст. Нагадаємо: 7 листопада стало відомо про рішення Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку про примусове відчуження у власність держави акцій АТ «Мотор Січ», ПрАТ «Запоріжтрансформатор», ПрАТ «АвтоКрАЗ», ПАТ «Укрнафта», ПАТ «Укртатнафта».
Згодом прем'єр-міністр України Денис Шмигаль заявив, що ці п'ять націоналізованих підприємств є стратегічно важливими й тепер забезпечуватимуть оборонні потреби держави у воєнний час.
Водночас президент Володимир Зеленський наголосив, що ці підприємства націоналізували, адже вони зможуть задовольнити потреби сектору оборони.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також