Станом на грудень 2022 року холдинг Юрія Косюка МХП («Миронівський хлібопродукт») відкрив понад 200 торгових точок власної мережі «М'ясомаркет» у 20 областях України.
Перший магазин відкрився в липні 2020 року в Ковелі, нагадали в компанії. МХП запускає «М’ясомаркети» паралельно у двох форматах: власні та франчайзингові.
«Незважаючи ні на що. От як можна коротко описати нашу роботу над розвитком мережі цього року. Повномасштабне вторгнення не зупинило ні нас, ні партнерів – і ми, і наші франчайзі працюють і відкривають нові «М’ясомаркети», — заявила Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку «Ритейл» холдингу.
Мережа «Мʼясомаркетів» – один із напрямів трансформації МХП в кулінарну компанію, уточнюють у холдингу. Зараз МХП розвиває майже 2 тис. різних магазинів, включно з «Наша Ряба», «Їжа Свіжа», «Українське курча» та заклади вуличної їжі «Döner Маркет».

Нагадаємо: у серпні 2022 року МХП раптово відмовився від власного бренду «Наша Ряба», але вже за місяць вирішив повернути лого. Це не врятувало холдинг Юрія Косюка від проблем з Антимонопольним комітетом.
За даними «Forbes Україна», колишній мільярдер Косюк від початку року збіднів на $260 млн — до $520 млн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також