МАУ пояснила, чому продає квитки на рейси після 23 травня

Фото Free-Фото з сайту Pixabay

Фото Free-Фото з сайту Pixabay

Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» дає клієнтам можливість бронювати квитки на рейси, які заплановані на дати після 23 травня 2020 року, оскільки вважає це юридично правильним.

Про це йдеться у коментарі пресслужби МАУ для видання The Page.

Раніше прессекретарка Міністерства інфраструктури України Оксана Герасимова заявила виданню hromadske, що авіакомпанії, які анонсують польоти з України на травень-червень, вводять людей в оману, тому що про відновлення авіасполучення України з іншими країнами поки не йдеться.

Telegram Logo

У відповідь на це МАУ повідомила, що жодна «авіакомпанія, що працює в міжнародній системі бронювання, яка не обмежувала можливості пасажирів бронювати квитки».

«Зокрема, квитки авіакомпанія продає не в конкретний період, а керуючись «глибиною продажу» за всією своєю мережею маршрутів. У МАУ глибина продажів — це 12 місяців. Враховуючи, що з 17.03 в Україні були введені заходи, що обмежують пересування для громадян, та керуючись офіційними рішеннями органів влади, МАУ поступово з кожним продовженням карантинних заходів скасовувала рейси, які повинні були здійснюватися в період продовженого карантину», — йдеться у відповіді авіакомпанії на запит The Page.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

За словами прес-служби, «жодні інші підстави для авіакомпаній, крім як рішення про продовження карантину на певний період на певній території, не є достатніми для масового виведення рейсів із систем бронювання».

«МАУ, як і всі інші українські та європейські перевізники, керується тим, що, згідно з рішенням уряду, карантинний режим в Україні продовжений до 23 травня. Поки що жодних юридичних підстав скасовувати рейси на дати після 23 травня і припиняти продаж на ці рейси в авіакомпанії немає», — наголошується у повідомленні.

При цьому МАУ також дала роз'яснення, яким чином діятиме, якщо карантин і відповідні заборони будуть продовжені після 23 травня.

«У МАУ є алгоритм взаємин з пасажирами, рейси яких були скасовані через COVID-19. Такий алгоритм був застосований під час першої і другої хвилі скасування рейсів через продовження урядом карантину», — йдеться у повідомленні.

Таким пасажирам авіакомпанія пропонує обмін невикористаного квитка (або його невикористаної частини) на іменний промокод з додатковим бонусом у 25% вартості.

«Промокод може бути використаний для оплати вартості нового квитка, включаючи вартість тарифу і зборів, або додаткової послуги на будь-якому регулярному рейсі МАУ в будь-якому класі обслуговування. Скористатися промокодом можна на сайті МАУ протягом 2 років з дня його оформлення. Пасажири також можуть змінити дату подорожі по тому ж маршруту і у вибраному класі бронювання в межах терміну дії авіаквитка на рейси МАУ безкоштовно. Таким же способом можна оплатити також за додаткові послуги, або придбати квиток на спецрейс», — йдеться у повідомленні.

Читайте також матеріал The Page, коли українці зможуть літати за кордон.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини