Компанія Kraft Heinz з боргом у розмірі $28 млрд відмовилася урізати дивіденди

Чистий прибуток виробника продуктів харчування Kraft Heinz за період з жовтня по грудень минулого року склав $182 млн. Керівництво компанії називає такий результат розчаруванням. Крім того, компанія має борг на суму $28 млрд.

Як повідомила Financial Times, продажі компанії за останні три місяці минулого року знизилися на 5% – до $6,5 млрд, як порівняти з 2018 роком. Попри поганий результат, компанія відмовилася зменшувати розміри дивідендів – до цього їх вже знижували до 40% за акцію.

Обсяги продажів Heinz за четвертий квартал у США впали на 2,7% — до $4,68 млрд, а у Канаді вони скоротилися майже на 24% — до $457 млн.

Частково це пов’язано з тим, що споживачі намагаються слідкувати за трендами та їсти те, що бодай називається здоровою їжею. Однак компанія загалом виробляє продукти, які вже не надто відповідають таким критеріям.

Головний виконавчий директор компанії Мігель Патрісіо розповів, що збирається добитися помітного прогресу цього року, попри зміну стратегії компанії. Раніше він вже розповідав, що компанія вкладає більшість грошей на свої найприбутковіші продукти – м’який сир Philadelphia та кетчуп Heinz.

Контекст. Kraft Heinz була створена у липні 2015 року унаслідок злиття H.J.Heinz Co.та Kraft Foods Group Inc. Зараз компанія представлена понад 200 брендами, як-от: сири Kraft та Philadelphia; кава Jacobs, Maxwell House та Carte Noire; шоколад Alpen Gold, Cadbury, Milka, Toblerone; кетчупи та дитяче харчування Heinz.

Читати на The Page