Facebook Pixel

Коли початок реєстрації електронних кабінетів вступної кампанії

У 2024 році абітурієнти подають заяви на вступ до вищих навчальних закладів онлайн через електронні кабінети, починаючи з 1 липня, коли розпочинається реєстрація електронних кабінетів.

Для реєстрації кабінету необхідно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі на сайті ЄДЕБО.

Персональні онлайн-кабінети абітурієнтів будуть доступні з 1 липня до 31 жовтня 2024 року.

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для реєстрації в особистому кабінеті необхідно вказати вашу адресу електронної пошти, яка буде використовуватися як логін для входу в систему. При введенні адреси система автоматично перевіряє її на унікальність. У разі виявлення вже зареєстрованої адреси буде виведено попередження, і потрібно буде вказати інший унікальний логін. Після успішної реєстрації на вказану адресу електронної пошти буде надіслано листа з інструкціями щодо активації вашого особистого кабінету.

При створенні електронного кабінету необхідно уникати використання адрес електронної пошти від сервісів, заблокованих в Україні, таких як mail.ru та yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного із сертифікатів ЗНО (номер, пін-код та рік отримання – 2021); або НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022, 2023, 2024). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів ЗНО, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер.

Для реєстрації електронного кабінету абітурієнта потрібно надання атестата, виданого у формі фотокомп'ютерних (пластикових) документів, не раніше 1998 року. Якщо атестат було видано до 1998 року, необхідно подати заяву у паперовому вигляді безпосередньо до навчального закладу.

Якщо немає сертифіката ЗНО або НМТ, потрібно вказати в системі «Немає сертифікатів НМТ (ЗНО)» і створити особистий кабінет з використанням документа, що підтверджує особу.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструкцію для вступників. Вона допоможе зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно внести або завантажити наступну інформацію про кандидата:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів. Також можна вказати контактний телефон у форматі іншої країни, для цього необхідно зняти ознаку «Україна»;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.

Зображення слід завантажувати у форматі JPG (JPEG) із максимальним розміром файлу до 1 Мб.

У разі наявності сертифіката ЗНО інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.

Протягом якого часу приймають заяви?

Прийняття заяв та документів від абітурієнтів розпочнеться з 19 липня та триватиме до 31 липня 2024 року, за винятком вищих військових навчальних закладів та військових навчальних підрозділів вищої освіти, де умови подачі можуть відрізнятися.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉