Китайський ритейлер Miniso звинуватив іншого ритейлера Usupso в порушенні прав інтелектуальної власності. Причиною стала візуальна схожість оформлення вивісок і назв магазинів.
Miniso звернувся до Госпсуду з вимогою заборонити конкуренту використовувати спірні елементи в назвах та оформленні магазинів, передає «Ліга».

У компанії вважають, що схожий дизайн може ввести клієнтів в оману. Крім того, Miniso вимагає визнати недійсними торгові марки Usupso.
Згідно з позовом, обидві назви не мають смислового значення для українського споживача, тому велике значення мають зовнішній вигляд і фонетичні критерії. Саме ці чинники допомагають створити асоціативний зв'язок у споживача.
Варто зазначити, що мережа Miniso складається з 22 магазинів у Києві, Дніпрі, Харкові, Львові та Запоріжжі.
Водночас в Usupso наголошують, що жодних порушень немає.
Крім того, в Usupso зазначили, що не бачать нічого поганого в тому, що обидва бренди оперують на території України. Вони так само спільно розвиваються в Індії, Індонезії, ОАЕ й Таїланді.

Зокрема, співзасновниця Usupso Ukraine Маріанна Самсонова вважає, що мережу атакують через вищі темпи розвитку 2020 року.
Мережа Usupso почала працювати в Україні в січні 2018 року, зараз вона складається з 21 магазина в семи містах: Києві, Вінниці, Одесі, Львові, Херсоні, Чорноморську та Полтаві.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
На столичному готелі «Україна» з’явилась арт-інсталяція, присвячена українським піхотинцям