«Укравтодор» ставить собі мінімальну мету – відремонтувати 24 тис. км основних доріг, з яких 8 тис. км перебувають у аварійному стані, та витратити на це 150-180 млрд грн.
Про це в інтерв’ю розповів голова держпідприємства Олександр Кубраков.
Він також зазначив, що ці самі цифри фігурують і в підрахунках Світового банку.

Окрім ремонту доріг, у планах «Укравтодору» також будівництво першого в Україні автобану Дніпро – Решетилівка.
«Цього року 100% дороги повинні добудувати в межах Полтавської області, а в Дніпропетровській області має бути суттєвий прогрес. Дорога будується у бетоні, по дві смуги в кожен бік, загалом чотири смуги. Саме ця траса і буде першим нормальним автобаном першої категорії, повністю побудованим з нуля», — розповів Кубраков.
За словами голови «Укравтодору», для будівництва нових автобанів потрібні десятки мільярдів доларів. Для цього він хоче залучити кредити через євробонди.
«Минулого тижня у мене була зустріч з моїм візаві в Австрії. Він каже: «Так, у нас є зовнішні борги, нам потрібно повернути ще 12 мільярдів євро». Тобто у австрійського автодору є кредити, які вони залучали через євробонди. Такий порядок сум потрібен для будівництва австрійської мережі. А вона увосьмеро менша за українську», — підкреслив Кубраков.
За його словами, якщо компанія працюватиме за наміченим планом, то через два-три роки на основних магістралях уже точно не буде аварійних ділянок.
Повна версія інтерв'ю – «Проблема доріг Києва — не тільки в вантажівках». Інтерв'ю з главою «Укравтодору».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!