Всеукраїнська мережа кінотеатрів «Планета кіно» в співпраці з компанією «Франч» запускає франшизу. Орієнтовна окупність — 6 — 6,5 року, інвестиції — від $2 млн. Про це розповів співвласник мережі Дмитро Деркач в інтерв'ю UBR.ua.
Деркач пояснив, що основна складність у реалізації для потенційного покупця полягає в тому, що запуск кінотеатру вимагає великих інвестицій. Наприклад, для запуску великого кінотеатру з IMAX і 4DX, як у київському ТРЦ River Mall, потрібно приблизно $8 млн. Крім того, в Україні не так багато ТРЦ, у яких є спеціальні приміщення під зали з високими стелями й великою площею.
«Власне кажучи, самі власники ТРЦ розуміють, що їм потрібен кінотеатр. Але зазвичай вони йдуть до операторів і пропонують їм «зайти» в ТРЦ. А щоб власник ТРЦ зважився сам відкрити кінотеатр за франшизою — це рідкісна історія. І нам вона імпонує», — зазначив Деркач.
Франшиза мережі буде орієнтована на міста з населенням від 100 тис. жителів. У маленьких містах можна буде реалізувати моделі невеликих п'ятизальних кінотеатрів із використанням технології Cinetech+. У містах трохи більших може бути й сім залів, і додаткові технології, наприклад, 4DX-зал. У великих містах можна буде зробити відповідні кінотеатри на 13 залів, з технологіями IMAX, 4DX, залом Re'LUX і кіномаркетом. Теоретично, звісно, може бути й три зали, зазначив Деркач, але це не дуже вигідні кінотеатри.
Вартість франшизи буде розраховуватися від інвестицій: перший внесок становитиме 2% інвестицій.
«Наразі ми розглядаємо тільки модель управлінської франшизи, коли є франчайзі, які інвестують свої кошти у відкриття кінотеатру, а ми регулярно отримуємо відсоток або від EBITDA (прибуток до вирахування податків, відсотків тощо), або від доходу. Це переговорний процес — кому як буде комфортніше», — повідомив Деркач.
Компанія розбила пропозицію на три варіанти: великий, середній, малий кінотеатри й за цими моделями сформулювала, якими можуть бути інвестиції та яким може бути їхнє повернення.
Інвестиція у великий кінотеатр, за словами співвласника мережі, — $8 млн. Якщо формат трохи менше — на п'ять невеликих залів без IMAX, без 4DX, без Re'LUX, а тільки Cinetech+ — це приблизно $2 — 2,5 млн. Орієнтовна окупність — 6 — 6,5 року.
Контекст. Наразі мережа представлена в шести містах дев'ятьма кінотеатрами на 69 залів і 10 тис. крісел. Продажі — 5 млн квитків на рік. Компанія займає п'яту частину ринку (20%).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!