Telegram вводить рекламу в месенджер. Це викликає побоювання щодо витоку даних користувачів.
Однак засновник месенджеру Павло Дуров зазначив, що застосунок не вводитиме користувачів в оману. Про це він написав у своєму Telegram-каналі.
Як працюватиме реклама в Telegram
У чатах месенджера не буде оголошень, адже користувачі розглядають його як застосунок для обміну повідомленнями, а не як соціальну мережу. Саме тому рекламні оголошення будуть лише у великих каналах, яких немає в інших застосунках для обміну повідомленнями.
Застосунок також не використовуватиме приватні дані користувачів для підбору реклами. За словами Дурова, у компанії вважають, що підхід WhatsApp і Facebook є аморальним. Відтак реклама орієнтуватиметься на тему каналу, а не на вподобання користувачів.
«Нам подобається підхід таких служб, як-от DuckDuckGo: монетизація послуг без збору інформації про користувачів», — зазначив він.
Дуров також зазначив, що компанія вже виправляє рекламу, яка є. На більшості ринків творці контенту в Telegram уже монетизують свій контент, продаючи рекламні публікації на своїх каналах.
Він пояснив, що реклама в Telegram — це хаотичний ринок із кількома сторонніми рекламними мережами, що просувають нав'язливі оголошення, які є причиною негативного досвіду користувачів.
Користувачі також зможуть відмовитися від реклами.