Українські ритейлери шукають замінники імпортним товарам

Блокування польського кордону — це шанс для українських виробників зайти у великі мережі. Фото Freepik

Блокування польського кордону створює низку ризиків для українських компаній. Найбільший серед них — непередбачуваність термінів доставки. Це змушує ритейлерів орієнтуватися на вітчизняних виробників, каже в інтерв’ю The Page голова RAU Андрій Жук.

«Це дуже класний шанс для місцевих виробників, щоб потрапити на полицю наших супермаркетів. Це стосується не лише продовольчих товарів, але й непродовольчих. Наприклад, мережа «Аврора», що є номером один у своєму сегменті, щоб знизити логістичні ризики, нині ставить стратегічну задачу співпрацювати з місцевими виробниками», — зауважив Жук.

Він навів приклад із соками, які наразі є групою товарів, що може мати підвищений попит. На початку повномасштабного вторгнення на український ринок зайшли деякі марки польських соків, бо тоді була потрібна заміна продукції вітчизняних виробників. Натепер ситуація протилежна: вітчизняні виробники вже пристосувалися до роботи в нових умовах і можуть скласти конкуренцію європейським товарам.

Про стан українського ритейлу у 2024 році читай в інтерв’ю з Андрієм Жуком, головою Асоціації ритейлу України.

Читати на The Page